ik kan geen Zoete rozenjam maken

Discussie in 'Help archief' gestart door Aartmans, 16 Mei 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aartmans

Aartmans Gelegenheidsauteur

Ik kom er net achter dat ik helemaal geen rozen jam kan maken? Ik zit al wel in level 4 van de jam maker. Ik kan wel HBD en WAC kan maken maar geen rozen jam. Moet ik daar nog iets in de cooperatie voor doen? en zo ja welke?

2. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik heb even voor je gekeken in de faq en daar staat het een level 4 product is en te koop voor 75 TG. Ik was in de veronderstelling dat ik het een keer met een event had vrijgespeeld maar dat staat daar niet bij dus zal ik dat dan waarschijnlijk niet goed hebben onthouden. Ik weet niet of hij dan net als de WAC met de uitverkoop in de groothandel goedkoper is. Als dit wel zo is dan kan je beter tot dan wachten. Dat scheelt weer TG.

3. Aartmans

Aartmans Gelegenheidsauteur

Dank voor het snelle antwoord, ik heb het inderdaad gevonden (na wat zoek werk) maar voor 75 tg ga ik dat niet doen. Ik kan dan beter voor courgette-appeltaart gaan, meer EP + langere tijd en die kan ik wel maken ;)

fairie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.