ik denk dat ik maar ga stoppen met het spel

Discussie in 'Help archief' gestart door tjoetjoe, 29 Mei 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tjoetjoe

tjoetjoe Forumleerling

wat ik ook doe, kan ik alleen op het sierland dingen weg halen en voor de rest bomen en een paar dingetjes oogsten, maar 60% doet het gewoon niet, ook de puntentelling doet het niet.
    heel erg jammer. ik wens jullie veel plezier met het spel. dag allemaal.

2. anneke071997

anneke071997 Forumbewoner

Ik denk dat jij je pc eens moet opschonen, dat zal een hoop schelen denk ik zo,
    Zelf doe ik het om de dag.
    Is een optie

3. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Het klinkt inderdaad zoals anneke071997 zegt als een cache probleem. Farmerama is een spel wat in verhouding redelijk wat vraagt van je systeem en redelijk veel gegevens opslaat.
    In mijn handtekening vind je hoe je je flashcache kunt legen. Regelmatig een programma als CCleaner of een dergelijk programma gebruiken is iets wat we daarnaast altijd adviseren.

Mocht je daarna toch problemen ondervinden, dan kun je altijd een bericht sturen naar Support, zodat zij kunnen kijken of er mogelijk iets met je boerderij zelf aan de hand is.
    Support kun je bereiken via mijn handtekening door op het woordje Support te klikken. Let op dat je bij het aanmaken van een bericht minimaal 140 tekens gebruikt, anders wordt je bericht niet verzonden.

4. tjoetjoe

tjoetjoe Forumleerling

dank je allen voor het advies, het spel doet het weer dankzij Ron schoof. de cc cleaner gebruik ik om de twee dagen omdat ik veel op het netwerk zit. een fijne avond

5. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Fijn dat het gelukt is ! Sluit ik hierbij het draadje :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.