Iets Engs

Discussie in 'Help archief' gestart door HofvanDromen, 27 Februari 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Met naar het forum gaan, lees ik mijn meldingen ...
    Dan komt er dit volgende plaatje : Iemand die niet bekend is schijnbaar, want er staat een vraagteken, heeft een post van mij verplaatst :wuerg:

    [​IMG]

    Als ik vervolgens op die melding klik ...Komt er dit scherm, kan jullie melden dit voelt niet prettig op het forum aanwezig te zijn :wuerg:

    [​IMG]


    Wat is dit? en hoe komt dit ? en hebben meer mensen hier last van ?
     
  2. vinc05

    vinc05 Forum freak

    nee Hofje mij nog nergens opgevallen.
     
    HofvanDromen vindt dit leuk.
  3. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Er is niet veel aan de hand, diegene met het vraagteken is iemand van ons team die zoals wel vaker gebeurd wat opgeruimd heeft op forum. Blijkbaar heb jij meldingen aan staan op dat je ook melding krijgt als iets wordt verwijderd waar jij ooit hebt gepost.

    In in dit geval was er een draadje waar sommige van ons ook op vastliepen, het betreffen reacties uit 2016 waar niet echt iets op aan te merken valt. In die tijd heeft iemand van ons op desbetreffende pagina gepost zo ook jijzelf en vele anderen. Ik ga er vanuit dat één van de plaatjes die daar zijn geplaatst van een site komen die in latere jaren aangemerkt zijn als 'onveilig' vandaar dat je bij sommige virusbeveiliging op je pc dit soort meldingen kan krijgen als je daar gaat kijken. Zolang je niet zomaar onbekende sites / linkjes aanklikt kan er niet veel gebeuren maar aangezien het toch oude reacties zijn heb ik ze verwijderd zodat alleen wij ze nog kunnen zien en niemand bang hoeft te zijn dat er iets vervelends kan gebeuren.
     
    HofvanDromen en vinc051 vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Dank voor je uitleg. Het is mij nu helder.

    Mag gesloten worden :)
     
    Klaartjuh vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.