idee

Discussie in 'Overig archief' gestart door -bayani-, 18 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -bayani-

    -bayani- Gelegenheidsauteur

    hoi ik heb een idee.
    namelijk een nieuwe jaarmarkt naast Renzo want ik vind het leuk als er nog een afwisseling voor Renzo komt.
    wat vinden jullie ervan?
     
  2. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Kan leuk zijn wanneer Renzo wat vaker langskomt want dan zou het eentonig worden. Nu niet we hebben trouwens ook nog de Nublons die al een hele tijd niet meer langs zijn geweest en wat dacht je van de bomen en de stallen trein?
     
  3. -bayani-

    -bayani- Gelegenheidsauteur

    klopt maar anders staat er alleen maar wacht tot de volgende jaarmarkt misschien dat er daar dan alle evenementen kunnen komen
     
  4. 123Pien

    123Pien Forum freak

    Of het een nieuwe jaarmarkt moet worden weet ik niet....maar ik ben het wel met je eens dat het hele jaar die lakens over die kramen nogal onzinnig is. Ziet er ook uit alsof er constant verhuisd wordt of grote schoonmaak is......xD.
    Maar als ik het goed begrijp, komt Renzo voortaan vaker. Laten we dat even afwachten.
     
  5. -bayani-

    -bayani- Gelegenheidsauteur

    oke bendakt voor het reageren ik wacht met spanning af
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.