Idee ,eventgewas please

Discussie in 'Overig archief' gestart door tineke150, 7 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Ik heb een vraag
    Waarom altijd op het akkerland, ww, en de open plek ?
    De bamaramas doen qua gewassen al maanden niet meer meer daar puilt alles uit qua gewassen en dieren .
    Daarom is mijn vraag waarom niet op de bamarama ???? kan ik mijn gewassen weer eens bijmaken op het akkerland en dergelijke als je daar niet het eventgewas op hoef te zetten.
    Gr Tineke

hendrika73 vindt dit leuk.
  2. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Waarschijnlijk omdat best veel spelers (waaronder ik-zei-de-gek) de kristalwatervallen nog niet open hebben.

3. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Zou inderdaad eens fijn zijn alleen op Baha event gewas kweken. Kun je rustig voorraad maken op de farm. Er staan nog genoeg questen open waar veel gevraagd wordt.

4. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ben het helemaal met je eens @tineke150 , van mij mag er ook vaker eventgewas op Baha en wat minder vaak op de farm.
    Op de farm is nog genoeg te doen.

5. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Voor mij hoeft alleen Baha om voornoemde reden dus niet, maar ik vind het wel fijn om de keuze te hebben. Laatst met het verjaardagsevent kon je vijf velden gebruiken, en toen kon ik mooi de laatste eventgewassen op Baha zetten en op de gewone farm weer wat voorraden maken en zo. Dat vond ik wel heel prettig.

6. miekekoning

miekekoning Veteraan

Dit betreft geen nieuw idee volgens de regels van deze sectie. Het is meer feedback en een algemeen verzoek.

Om deze reden sluit ik dan ook dit draadje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.