Idee/ Enquette

Discussie in 'Update- en ideeënpool' gestart door tineke150, 29 Augustus 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Zou het niet leuk zijn om de spullen bomen, stallen, sieritems die staan te verstoffen in de schuur
    Om daar eventuele punten EP/Tep voor te geven hoeft niet het volledige aantal punten maar een gedeelte zou welkom zijn?

    Het is wel leuk dat we steeds nieuwe sieritems items krijgen .....Maar ik weet niet meer waar ik alles moet zetten ik kan wel 10 velden vol zetten..... alles puilt uit heel jammer ik wil eigenlijk niets meer kopen en voor de wolkenrijen zoals nu weer een nieuw item krijg je ook veel te veel ik vind dit echt zonde net zoals al die gele stallen uit het rad voor een party ticket is echt niet normaal heel zonde
    Ik hoop DAT JULLIE HIER EENS WAT AAN GAAN DOEN

    Gr Tineke
    Hoe denken jullie hierover ? medespelers
     
    Laatste bewerkt: 29 Augustus 2021
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Wat een geschreeuw.
     
    Butsmuts en wima3102 vinden dit leuk.
  3. j_van_weel

    j_van_weel Forumleerling

    ik vraag me ook altijd af wat moet ik met al die spullen
     
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ze staan niet in de weg in de inventaris, heb er geen probleem mee. Van mij hoeven ze er niks mee te doen.

    Wat bomen en stallen betreft, die gaan op het treintje.
     
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je kunt overtollige rommel trouwens ook nog verkopen voor BD, tijdens het cadeau- en ruilevent.
     
  6. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Ja dat is leuk maar dan mag dat treintje wel iedere dag rijden. hihihi
     
  7. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    de stallen vind ik ook geen probleem. De sieritems wel jammer maar kun je zo nu en dan gelukkig een wolkenrij voor kopen.

    Ik zou graag een snellere oplossing erbij krijgen voor de molen... Ik krijg (zonder de draaien die je soms van Bommel krijgt) elke 2 dagen gemiddeld 75 gewone, groene draaien bij elkaar. Het kost nu 15 minuten staren naar het rad om die op te maken. Ik zou heel graag een knop krijgen om alle draaien in 1x te gebruiken net zoals je kisten in 1x kunt openen!!! Dan kunnen de mensen die graag naar het rad turen dat nog steeds doen en dan kan ik gewoon die draaien in 1x openen.
    Wat vinden jullie daarvan?

    Ik vraag me ook af wie er in de praktijk de animaties van alle stallen en sieritems aan heeft staan. Ik krijg namelijk op trage dagen de indruk dat alles eerst mét animaties wordt geladen en dan daarna pas de animaties worden uitgezet zoals in mijn settings staat. Want dan zie ik eerst de animaties in beeld verschijnen en gaan ze daarna pas uit.
    Dus om de snelheid van het spel te verbeteren, lijkt het me handiger om in eerste instantie zonder animaties op te starten i.p.v. zoals nu. Als de meeste spelers de animaties uit hebben staan, mogen wat mij betreft de animaties van de stallen en sieritems ook verwijderd worden. Het zou zelfs kunnen zijn dat de spelers die ze aan hebben staan helemaal niet weten dat ze die animaties ook kunnen uitzetten.
     
    Laatst bewerkt door moderator: 3 September 2021
  8. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Voor mij hoeven die animaties niet uit vind het juist leuk al die bewegende dieren.
     
  9. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Dat kan veel sneller, je gaat naar het menu aan de zijkant (kistje en dan vaasje kiezen) en gaat dan naar het tabblad consumptie goederen. Tikt daar draai in zodat de groene draaien alleen te zien zijn. Dan klik je op de draai en dan opent de molen, daar klik je zodat de molen gaat draaien en dan druk je op de esc knop op je toetsenbord, je komt dan weer terug bij het scherm waar je weer op de groene draai kan klikken en dan weer er op klikken en dan weer draaien en weer esc etc etc tot je draaien op zijn.
     
    Boeretrien1 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  10. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    verkoop dingen terug aan Bigpoint met de ruilevent( voor BD)
    doe ze 'goedkoop' weg ruilen met het ruil event,
    geef ze weg aan lagere of nieuwe spelers en
    zet ze wanneer mogelijk op het treintje.

    en asjeblief, dikgedrukte grotere letters is niet heel geweldig lezen.
     
    venus261256, janniekwak en kakelot69 vinden dit leuk.
  11. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Ik denk een heldere vraag en ook heldere adviezen van je medespelers wat te doen met je overtollige items en met je manier van communiceren op het forum.
    Omdat BP voor de sieritems en stallen hetzelfde heeft bedacht als je medespelers aangeven, en dit draadje meer bedoeld is voor mensen die een ludiek idee hebben voor het spel en dat onder de aandacht willen brengen, ga ik hier een slotje geven.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.