Ideal problemen

Discussie in 'Hoofdkantoor archief' gestart door Toontje2, 27 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Er blijken problemen te zijn met het betalen met Ideal.

Inmiddels zijn de betreffende mensen per SMS gewaarschuwd. Ik weet niet of het aan de Nederlandse Banken, de tussenafhandelaar of aan Bigpoint ligt, maar wordt vervolgd zodra ik verder nieuws heb

2. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Laatste bericht is dat Ideal de betalingen niet doorstuurt aan Bigpoint. Men is aan het kijken of men daar iemand kan bereiken en uitsluitsel kan krijgen.

Ik persoonlijk zie als ik bij mijn bank inlog wel staan de de betaling gereserveerd is!

3. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Ik lees inmiddels dat een aantal personen inmiddels de zaken hebben bijgeschreven gekregen (ik zelf ook). Voor die die over 30 minuten nog steeds niet ontvangen hebben graag (nogmaals) een ticket naar support sturen. Volgens de afdeling payment zou het bij Ideal weer verholpen moeten zijn namelijk