Huwelijksboog

Discussie in 'Help archief' gestart door -Jessica76-, 22 Augustus 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Jessica76-

-Jessica76- Forumleerling

Hoi
    Ik heb eens een vraagje over mijn huwelijksboog.
    Die is van vandaag op morgen verdwenen!
    Staat niet bij mijn inventaris en kan ook geen kus meer sturen.
    Moet ik die nu terug kopen????

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Je partner is er toch niet stiekem met een ander vandoor?
    (Geen idee of je huwelijksboog dan verdwijnt, maar zou kunnen misschien)

3. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Als je een ticket naar support stuurt kunnen we voor je op zoek gaan, wellicht vond de huwelijksboog het tijd worden voor een huwelijksreis.

Het item zou in geval van een scheiding nog wel moeten blijven staan, alleen geeft het dan geen EP meer.

farmermikkie vindt dit leuk.
  4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik dacht dat een huwelijksboog wel op het veld bleef staan, maar niet in de inventaris.
    Die van mij is ook verdwenen uit de inventaris toen mijn voormalige partner te lang niet meer actief was.
    Als ik Jessica goed begrijp, kon ze met de huwelijksboog de partner iedere dag nog kussen, en opeens niet meer.
    Wanneer die partner nog wel in de burenlijst staat, kan dat toch alleen als de partner een scheiding aangevraagd heeft? En is dat dan toch ook de reden dat de huwelijksboog verwijderd is?

5. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Daarom moet ze ook even een ticket naar support sturen dan kan ik het nakijken of ze gescheiden is of niet en of het item nog ergens staat. Hij zou in geval van een scheiding niet zomaar van het land moeten kunnen verdwijnen en als dat nu wel zo is is dat veranderd en zoek ik dat graag uit.

6. -Jessica76-

Grappige antwoorden :D maar zeker is hij niet gaan lopen is met een ander boerinnetje ;)
    Ik heb naar support geschreven dus ik hoop het opgelost geraakt.
    Heb opnieuw een huwelijk aangevraagd en hij heeft aanvaard hij ziet zijn huwelijksboog maar ik heb ook deze boog niet gekregen.
    Foutje zal op mijn boerderij zitten :sleepy:

farmermikkie vindt dit leuk.
  7. -Jessica76-

Joehoe en bij deze heb ik toch mijn nieuwe boog gekregen ( zat idd nog in huwelijksreismodus want is met vertraging aangekomen)
    :p

8. tina9091

tina9091 Forum freak

via support, dus hier kan een slotje op

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.