Huur een superbuur

Discussie in 'Help archief' gestart door schaapje52, 20 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik heb een vraagje?

Ik ben aan het sparen voor huur een superbuur. Ik heb ooit een keertje Max gekregen uit de automaat waar je fruit, gewas enz in moest stoppen.
    Ik heb de FAQ doorgelezen en zie dat er Max Mommelman is en een Kippetje Geluk.
    Beiden kosten deze 50 tg per stuk.

Maar is er nu een verschil tussen Max en de Kip?

2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Nee is geen verschil. Ik vind ze ook zo leuk, maar ik heb de mazzel dat ik dus mentor ben en ze van de mentorpunten kan huren elke week :) Weet eigenlijk niet of ze ook in de aanbieding zijn als er groothandel uitverkoop is? Anders zou je daar op kunnen wachten. Zie ze wel heel af en toe bij de piratenbaai staan

3. schaapje52

Dank je wel voor het antwoord. Ik vind ze ook zo leuk en je krijgt 14 dagen elke 24 uur een cadeau. In de groothandel weet ik niet of ze dan in de aanbieding komen. De piratenbaai ga ik zeker in de gaten houden. ;)

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

In die 2 weken zit er meestal wel een leuke prijs tussen als een oranje stal of 12 uur knechten, maar het is vaker een paar supermest of supervoer, vanmorgen 6000 BEP gehad. Ik heb Max ooit bij de recyclomaat gehad, en toen besloten dat ik er geen 50 TG voor over heb. Als mentor vind ik het wel een hele leuke beloning. Met doorlopend een superbuur heb ik er ondertussen ook aardig wat leuks aan overgehouden.

5. schaapje52

Ik heb Max daar ook een keer gekregen en heb toen best wel mooie prijzen gekregen. 50 tg is best wel duur, maar 14 dagen een cadeau krijgen is ook best wel eens leuk ipv van een myst boom of stal kopen. Als die inderdaad bij de piratenbaai voorbij komt is die goedkoper. Nog even doorsparen en wachten op de baai. ;) Ik neem gewoon een keer de gok. :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.