Huisdierenveld

Discussie in 'Help archief' gestart door fairie, 27 Februari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Dobbertje-

-Dobbertje- Forummeester

Ben ook bezig geweest met omzetten, maar toen ik draakje-ei wilde verzetten met de muis was ie weg, ik had er 2 en nu nog ééntje, nergens is draakje 2 meer te vinden, is ie soms over nr 1 heengegaan, maar kan toch niet draakjes zijn toch los te zetten ?
    1 in het begin gekregen met quest, 2 van renzo,.... was nu bezig om nr 3 te krijgen ook uit bloemenquest
    waar is nr 2 gebleven, niet onder vaasje en huisdieren veld !
    berichtje naar support sturen ?

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Soms helpt het gewoon om een keer opnieuw in te loggen. Als het verplaatsen niet lukt door bijvoorbeeld een nog niet verwerkte eerdere verplaatsing kan het zijn dat de cache in de war is. En dan helpt meestal opnieuw inloggen wel om de cache te resetten.
    Maar als je draakje zoek blijft, zeker een ticket naar support sturen. Omdat deze items een beperkte verkrijgbaarheid hebben is er een aparte log waarin staat welke je waar gekregen hebt.
    Dus als ook support je missende draakje niet op het veld noch in de inventaris vindt, dan kunnen ze wel zien dat je er twee had.
    Dus gaat helemaal goed komen!

3. -Dobbertje-

-Dobbertje- Forummeester

goede morgen, dank je support team, mijn draakje is weer terug :)

fijne zondag -Dobbertje-

-doppie- en janniekwak vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.