huisdiereneiland

Discussie in 'Help archief' gestart door NJW3, 3 Augustus 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NJW3

NJW3 Junior expert

Nu ben ik eindelijk bij level 35
    Snap ik niet wat ik kan plaatsen.
    ik dacht ik zet er mn kattenverblijf en konijnen verblijf neer, maar dat kan dus niet.
    Wat kan ik er dan wel plaatsen en hoe kom ik daaraan?
    ook zie ik dat je nog meerdere stukken vrij kan kopen met van die rode munten, maar hoe kom ik daar aan?

2. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Eerst maar de FAQ van het huisdierenverblijf:
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/huisdierenverblijf.30237/
    Op dit veld kunnen alleen huisdieren en bonusitems (sieritems die ook een bepaalde bonus zoals bijvoorbeeld een EP bonus geven).
    In tegenstelling tot alle andere velden kun je hier meerdere exemplaren van hetzelfde huisdier plaatsen.
    Enkele huisdieren (zoals bijvoorbeeld de uil) zijn standaard in de winkel te koop, vanaf heden kunnen deze huisdieren maximaal 20x gekocht worden.
    Er kunnen dus geen stallen geplaatst worden.
    De farmmunten zijn een soort betaalmiddel waarmee je onder andere gedeeltes vrij kunt kopen van het huisdierverblijf, maar ook andere dingen in de shop.
    https://board-nl.farmerama.com/inde...nente-event-prijzen-winkel.24120/#post-404863
    Ik hoop dat het zo wat duidelijker wordt.

3. thefirstjojo74

thefirstjojo74 Junior expert

een vraagje over het huisdierenverblijf /eiland.
    als ik het goed begrijp is dit veld alleen toegankelijk voor mensen die premium boer zijn .
    ik speel zelf op level 89 en heb alleen maar het kippenhok..
    leuk hoor een compleet veld om maar een item te kunnen plaatsen !
    vraag me toch echt af waar ik aan andere items kan komen zonder hiervoor te hoeven betalen .

4. theav71

theav71 Levende forumlegende

Je kan ook een kraaienei en uilenei kopen in de shop-o-rama voor muntjes, ook zijn er regelmatig huisdieren te winnen bij renzo en af en toe kan je met een event ook sieritems winnen die een speciale bonus geven zoals bijvoorbeeld een precentage ep over stallen.

5. jelle1968

jelle1968 Actieve auteur

ik zou wel willen weten welke sieritems we kunnen plaatsen (de namen) die we tot nu toe hebben gekregen want het ene neonsieritem kan er wel op en de andere weer niet vreemd

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.