Huis op de Heuvel - verzameldraad algemene vragen

Discussie in 'Help archief' gestart door RonSchoof, 14 Oktober 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    de gewone gloeiworm op de farm levert gloeiwormpjes
    [​IMG]

    de griezelige gloeiworm op de farm levert gloeiwormpjes is beloning in fase 2 van de nw quest(heet nog griezelig vuurvliegjes verblijf op het moment dat klopt dus niet)
    [​IMG]

    de griezel vuurvliegjesverblijf op vm veld levert vuurvliegjes te koop in jacks shop en beloning in fase 4 van de nw quest
    [​IMG]

    Ik hoop dat dit je helpt lieve
     
  2. Lieve

    Lieve Halfgod

    Dank je wel Miekje van alles wat ik hier gelezen heb, is het een puzzel die we zelf hebben moeten oplossen
    BP heeft ons ferm bij de neus gehad en dan nog in de kou laten staan
    Vind dit heel triest heel triest :( en het komt dan nog niet in de topic fouten op het forum >:(
     
    Sintra98 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  3. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Sjeetje, wat een verwarring brengt dit met zich mee.
    En ik maar denken dat ik dadelijk extra vuurvliegjes kan maken uit de gewonnen stallen.
    Wordt dus extra kopen bij jack. :cry:
    Het is niet anders.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  4. Lieve

    Lieve Halfgod

    je was niet alleen blackscorpion
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  5. oldfriend

    oldfriend Forumbeginner

    Hoi ik heb een vraag over het huis op de heuvel. ik heb batterijen ingeleverd voor een spokenval, maar hoe krijg ik nu de beloning uit de betreffende kamer? als je obscure zonnebloemen in moet leveren staat er "kamer schoonmaken" maar bij deze kamer kan ik niks vinden waarmee het spook daadwerkelijk verjaagd wordt...
     
  6. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Het werkt hetzelfde bij de spokenval, als bij de zonnebloemen inleveren.
    Als je een spokenval hebt gemaakt (dat heb jij dus al gedaan), dan op de betreffende kamer klikken. Daarna rechts ook op "kamer schoonmaken" klikken. Daarmee lever je de spokenval in, en is je kamer vrij.
    Lukt het zo?

    Mocht er geen "kamer schoonmaken" verschijnen, dan heb je waarschijnlijk nog geen kamer ernaast schoongemaakt. Of je hebt een kamer ernaast schoongemaakt, die een dichte muur heeft naar de spookkamer, waar je dus niet naartoe kan. Je moet vanuit een kamer met een slotje aan de muur, naar de spokenkamer.
     
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  7. twannie54

    twannie54 Junior expert

    Beste medefarmers,

    Ben in het bezit van een Donkere Koninginnenappelboom
    Als ik oogst komt er een appel vrij, ga ik met de cursor op de boom staan geeft hij 4 appels aan.
    Hebben meer boeren dit.

    twannie54
     
  8. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik heb 2 donkere koninginnenappelbomen. Ik geef ze susimest voor 2 extra appels bij het oogsten. Er komen keurig 6 appels uit iedere boom, zoals het hoort. Hier gaat het dus goed. (Je hebt niet toevallig appels ingeleverd bij level 4 van de nieuwe quest, dat ze daarin verdwenen zijn?)
     
  9. twannie54

    twannie54 Junior expert

    Nee hoor, heb er steeds 2 en je moet er 8 leveren.
    Dank voor je antwoord soms zit het mee ook wel eens niet.
    twannie54
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  10. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Het is wel heel verwarrend en het is niet in de vertaling weergegeven dat die uit de quest griezelige gloeiwormpjes heten ik heb in mijn inventaris gekeken daar heet die dus op dit moment griezelig vuurvliegjes verblijf die van het VM veld duurt
    06:00 uur en die voor de farm duurt 13:30 uur de quest heet griezelige vuurvliegejes klopt wel omdat je daar de vuurvliegjes van het VM inlevert,
    maar de naam van de beloning klopt niet omdat dat griezelige Gloeiwormpjes verblijf zou moeten heten en er ook Gloeiwormpjes geproduceerd worden ;) jouw plaatjes zijn in ieder geval wel duidelijk, dank daarvoor.
     
    Laatste bewerkt: 19 Oktober 2016
  11. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Volgens mij kijk jij naar de vuurvliegjes want de appels moet je inleveren in de laatste stap en dat zijn er 4 ,16 en 32 geen 8
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  12. BoswachterAtusia

    BoswachterAtusia Levende forumlegende

    Heb wel even vraagje over de Quest: Het Vuurvliegje..
    Bij de eerste ronde (1 van 4) kan ik alleen maar zilver doen heb geen goud en diamant. Bij de andere 3 wel.
    Hoort dit? normaal heb je toch bij allemaal zilver goud en diamant.
    Kan het nergens terug vinden dat dit zo is?
    Hoor het wel.
    Alvast bedankt:)
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  13. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb dat ook en ik heb er ook van op gekeken dat die eerste ronde alleen uit zilver bestaat.
    Pas bij 2,3 en 4 zijn ze er wel
     
    BoswachterAtusia vindt dit leuk.
  14. BoswachterAtusia

    BoswachterAtusia Levende forumlegende

    Dat klopt en dat verbaasde mij ook. dus dacht misschien was het wel een fout.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  15. schorpioen55

    schorpioen55 Doorzetter

    is er iemand die nog batterijen over heeft ik heb er nog 40 nodig
     
  16. F1Sebas

    F1Sebas Forumbeginner

    Hoi,

    Waar kan ik zien hoeveel spookbatterijen ik heb?
    In mijn voorraadschuur is dit niet zichtbaar.
    Hoor het graag.

    Groeten F1Sebas
     
  17. micchel

    micchel Gevorderde

    op eventklokje tikken en dan naar je spookhuis gaan. rechtsbovenaan staan je spookbaterijen en eventgwas
     
  18. Lieve

    Lieve Halfgod

    En is daar al een uitleg over gegeven?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.