howie donut

Discussie in 'Help archief' gestart door boes64, 3 Augustus 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boes64

boes64 Forumleerling

Heeft het zin om een howie op een veld neer te zetten als ik 'm al in de boom heb staan?

Borkie vindt dit leuk.
  2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Jazeker.
    Die extra howie op het veld geeft 5% extra kans op drops. Maar alleen op het veld waar hij staat.
    Je zou hem dus ook van veld naar veld kunnen meenemen, net voor het oogsten. Dan moet je wel even je spel verversen, f5 doen, of even naar een andere akker, zodat je howie actief wordt.

Borkie vindt dit leuk.
  3. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ik heb naast mijn Howie in de boom nog 2 Howies...8)
    Ik ben een beetje lui en heb er geen zin in om die 2 extra Howies telkens te verplaatsen, dus eentje staat op de Hoofdakker en eentje staat op de Plantage standaard. Tenzij er, zoals nu, twee events zijn waar maar bij 1 event dropjes vallen. Dan zet ik beide extra Howies neer op de velden waar dropjes vallen. Dus ik heb nu op Baha een Howie staan op het Regenwoud en de Kristalwatervallen...:music:
    Maar ik verplaats ze niet naar de Plantage heen en terug... dat is me dan weer teveel moeite:oops:

janniekwak vindt dit leuk.
  4. boes64

boes64 Forumleerling

Ik ben net zo lui en verplaats ze niet. Maar inderdaad, nu met die 2 events is dat wel de moeite waard. Dank beiden voor de info!

Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.