howie donut

Discussie in 'Help archief' gestart door valkenier, 27 Juni 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. valkenier

valkenier Levende forumlegende

moet je de howie ook verplaatsen voor resultaat,
    net als de bekers?

2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Howie Donut werkt alleen op het veld waar hij op staat, na verplaatsen eerst f5 doen anders werkt hij niet.

3. valkenier

ik bedoel als hij eenmaal staat moet je hem dan weer verplaatsen want hij staat al een aantal weken op mijn land,

4. fairie

fairie Commandant van het forum

Ja, dat klopt. Hij werkt alleen op het veld waar hij staat. Het is dus zoals je in je 1e post al gevraagd hebt. Het werkt net als de bekers. Om er dan maximaal resultaat uit te krijgen moet je het net als bij de bekers doen.

5. theav71

theav71 Levende forumlegende

Als je wil dat hij alleen werkt op het veld waar hij staat kan je hem gewoon laten staan, je hoeft dan hem natuurlijk niet te verplaatsen. Verplaatsen naar een ander veld doe je alleen als je wil dat hij op dat moment op een ander veld werkt.

Toen ik de bekers nog niet in de boom had verplaatste ik deze ook elke keer tijdens een event om op die manier meer di te kunnen krijgen en deed dat ook met de howie donut.

6. valkenier

Fairie enTheav71 bedankt een duidelijk antwoord:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.