horortomatenstal

Discussie in 'Overig archief' gestart door liane1973, 9 Oktober 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liane1973

    liane1973 Junior expert

    Door bepaalde omstandigheden heb ik deze niet kunnen spelen.
    Nu bij deze nieuwe quest vragen ze om horortomaten.
    Maar ik kan nu nergens meer die stal winnen,kopen met inlevering van ....
    Dus ik baal hier behoorlijk van.
     
    boemer49 vindt dit leuk.
  2. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Zo heb ik hier door omstandigheden niet de Middernacht eik op mijn beide boerderijtjes ...
    De Sintelbeuk kun je nog uit een quest halen : Griezelen in het maanlicht. Daar ben ik nu dus ook nog mee bezig ...

    Gelukkig bestaat er dan nog het ruil-event ... Ik kan hem je niet schenken helaas, daar ik er zelf ook maar 1 heb ..
    Maar even afwachten dus tot ruil event ... De quest loopt niet weg ...
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  3. anneke071997

    anneke071997 Forumbewoner

    Ik heb beide niet, dus dat schiet lekker op
    de middernachteil en de Horrortomaten.
    wie weet komen die nog eens voorbij
     
  4. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Kennelijk heb ik iets gemist. In welke nieuwe quest wordt er om horrortomaten gevraagd?

    Voorts, de quests zijn permanent dus je kunt daar altijd later inleveren.
     
    boemer49 en kakelot69 vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Je hebt niets gemist, Hofje denkt even verder ...

    Als je de Horrortomaten dinges stal niet hebt, kun je geen Hellehond dinges bouwen. Zonder de hellehond kun je niet beginnen of verder met de nieuwe questen.
    Dat is de narigheid met stallen of bomen die alleen maar tijdens 1 speciaal event of treinrit te winnen waren. Bij Volle Maan spullen is dat nog vervelender omdat je die spullen ook niet op de markt kan kopen. En het ook vaak nog maanden duurt voor ze te ruil komen en iedereen dan weer de hoofdprijs ervoor wilt hebben. (uitzonderingen daargelaten)

    Je kan die hond nu ook uit 1 van die nieuwe questen dan halen ...

    Dan komt Hofje weer op het punt terecht, waar zij maar niet meer over zal gaan schrijven. Wel vraag ik nog steeds aan de meneertjes en mevrouwtjes daar in Hamburg- City ... maak het niet zo moeilijk. Blijf het niet zo moeilijk maken.
     
    Laatste bewerkt: 10 Oktober 2019
    hwjstolwijk, Sintra98, boemer49 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Klopt, het is niet altijd simpel op het vm veld.
    je hebt de sintelblad nodig om de quest voor de hellehond te kunnen doen
    En die zit weer in de quest van griezelen met maanlicht

    Die ben ik nu aan het doen en ben bijna bij sintelblad
    Maar, niet voor de hellehond, die heb ik al. Nee, voor de laatste fase van de griezelige menagerie quest.

    Paar maandjes terug wilde ik de horrortomaten hebben, de eerste die langs kwam.
    Daar had ik voor het event slijm nodig.
    Om de slijmmolen te krijgen had ik weer een zombieschaap nodig
    En dat terwijl ook het eventgewas gezaaid moest worden.
    De stal heb ik wel gehaald, maar niet de upgrade die je erbij kon krijgen.


    Het valt allemaal best mee, je kan bij de FAQ volle maan, onderaan zien waar je wat in welke quest kunt vinden.
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/volle-maan-vernieuwde-faq.33316/

    Dan maak je een stappen plan en ga je dat stap voor stap uitvoeren.
    Kleine puzzel, maar zo ingewikkeld is dat ook weer niet.
    En nu hebben we heel erg lang de tijd om een stuk verder te komen, wat ik trouwens ontzettend leuk vind.
    In twee dagen kan je niet zo heel veel doen en gaat het allemaal een stuk langzamer, maar ook dan kom je er wel uiteindelijk.

    De tomaat is drie keer langs geweest, dus misschien dat je een lieve buur kan vragen je te helpen bij het volgende ruilevent.
    Ik heb er ook drie, dus ik wil best een lieve buur helpen met een stal. En ik weet nog niet waarom, maar ik heb ook drie middernachteiken ineens in mijn inventaris zitten, waarvan ik er al eentje heb aangeboden aan een speler hier. Elkaar helpen is ook een deel van het spel.

    En voor de spelers die nog op zoek zijn naar wat zeldzame bomen, dit weekend kan je een sarcofaagboom scoren !! Heb je hem zelf niet nodig, misschien kan je de boom gebruiken op een ruilevent.......
     
    kakelot69, Sintra98, boemer49 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    Ik had precies hetzelfde als -Pillow- en ik was dan ook druk bezig met de questen om meer vm land
    vrij te spelen. Heb daarom bewust ervoor gekozen een aantal griezelevents niet mee te spelen opdat
    ik dus de nodige land en bomen en stallen vrij kon spelen. De upgrade van de tomatenstal heb ik hierdoor
    ook niet behaald maar gelukkig wel 1x tomatenstal. Met de stekjes heb ik gelukkig extra griezelbomen
    gekregen ook de bijzondere. We kampen allemaal wel eens dat we een boom of een stal niet halen of
    maar soms komt een jaar later (of langer) nog wel eens een kans om iets alsnog te behalen dus
    er is hoop!
     
    Sintra98, -Pillow_ en boemer49 vinden dit leuk.
  8. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    ik heb de horrortomaat ook niet dus schiet niet op
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  9. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    ik heb deze stal ook niet en vind dat zo jammer ,kopen doe ik dat niet want dat is de hellehond ,nu wacht ik ook maar op ruil event ....leonie ik ga maar verder met andere questen ....
     
    Laatste bewerkt: 11 Oktober 2019
    Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.