Hoeveelheid events!!!

Discussie in 'Overig archief' gestart door miekje9, 29 Januari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Overdrijven is ook een kunst vind ik. Veel is goed, te veel wordt al een stuk minder. En al helemaal niet als een vorige event ook nog met 5 dagen wordt verlengd. En dat krijg je dan achteraf (!!!) te horen wat ik dus helemaal niet vind kunnen. En dit is niet de 1e of enige keer. Als blijkt dat events niet gehaald kunnen worden dan is er iets mis met de planning, of met de techniek. En dat wordt onderkend want waarom een event van 7 dagen met 5 dagen verlengen? Waarom, met zulke risico's, dan toch zoveel events tegelijk? Ik verwacht dat ook deze weer uit de pas gaan lopen en gaan botsen met de volgende.

Dus of je als speler moet kiezen: vast wel, straks lopen er nog wel meer dan 3 tegelijk. En samen met de reguliere quests is dat echt niet meer bij te houden.

2. Leidie57

Leidie57 Forumleerling

Voor het Rock&Roll event moest ik nog 2 x dansen dan had ik het gehaald,maar nu loopt het event wel door maar het gewas ervoor kan je niet meer zaaien , zo jammer en teleurgesteld, weg supermest.

3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dat event dat nu extra loopt, kun je niet echt spelen. Dus niet zaaien, geen drops van krijgen, je kunt alleen nog de dansen doen die je nog op voorraad had en die je nog gekregen hebt van de bonus. Toch leuk zo'n bonus. En die 5 dagen zodat spelers niet verplicht vanavond hoeven te dansen, dat kan in het weekend ook nog.

Sintra98, Reggaefeeks, Waterbuffel en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Ik stik nu van de DI's maar was met de plantjes al gestopt. Met wat je niet ziet aankomen kun je ook geen rekening houden. Blijf het raar vinden.

Toch dank BP, voor de bonus. Maar, als je het in 1 keer goed doet, hoef je het niet achteraf goed te maken. Misschien iets om even bij stil te staan?

Sintra98 vindt dit leuk.
  5. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik had ook supermest ingezet om het nog te kunnen halen. Dit doordat ik wat minder heb kunnen oogsten. Van te voren kan niemand zeggen of er iets mis gaat en je een bonuscode krijgt. Je gebruikt iets om iets nog te kunnen halen binnen de tijd die er nog over is. Dat er dan iets mis gaat en het achteraf misschien niet nodig is geweest dat is dan gewoon pech hebben. Je kan dan misschien het gewas niet meer zaaien maar in dit geval kun je met de bonuscode toch nog het event afronden en zelfs wat extra prijzen binnenhalen.

Sintra98 en kakelot69 vinden dit leuk.
  6. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Dit is nou weer een typisch gevalletje het is niet goed of het deugt niet. Ik heb dan geen SM ingezet, maar ik heb een nachtje doorgespeeld om het event binnen een voor mij afzienbare tijd te kunnen halen. Was achteraf gezien niet nodig geweest inderdaad, jammer dan. Een heleboel mensen die de rij niet hebben kunnen halen zijn nu bereblij, want die hebben de rij nu alsnog of in ieder geval een paar sieritems. Dat is toch ook leuk? En die SM komt vanzelf wel weer.

7. Leidie57

Leidie57 Forumleerling

Ik weet niks van een bonuscode , waar kan ik die vinden?

8. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

geen bonuscode, alleen ophalen bij de nieuwspagina. op claim drukken en je heb je mooie geschenken binnen.

9. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Je kan dank zij de 18 printplaten van de bonus nog 18 keer dansen om het event af te ronden.

10. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik heb inderdaad een verkeerde woordkeuze gedaan. Ben ik zo gewend van het verleden. Het is inderdaad zoals matthias1952 zegt. Via de nieuwspagina.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  11. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ga op je hoofdakker staan, klik dan links op de krant (de nieuwspagina). Daar kan je onderaan je dagelijkse kadootje halen, maar iets hoger zie je een plaatje van een hoorn/toeter. Klik op die hoorn, en dan zie je onderaan een groen vakje 'claim'. Klik daarop en je krijgt een groot pakket met prijzen, waaronder 18 printplaten om 18 keer mee te dansen.
    Lukt het zo?

Reggaefeeks en fairie vinden dit leuk.
  12. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik Vind 4 events tegelijkertijd toch wel teveel van het goede ik ben best een fanatiek speler maar zoveel vents tegelijkertijd nog nooit meegemaakt en ook ik heb daar zeker moeite mee en las er dan ook nog weekend diensten gedaan moeten worden om de centjes in de knip te krijgen en te houden dan mag het van mij echt wel een tandje of minder o_O:p

Cornelly52 vindt dit leuk.
  13. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Het is mij soms ook allemaal teveel, maar 4 tegelijk kun je het toch niet noemen nu. Dat robotevent loopt niet meer, je kunt alleen de gekregen printplaten nog wegdansen. Dus die telt wat mij betreft niet mee. Maar drie tegelijk is ook nog behoorlijk wat. Gelukkig heb ik de tuin al klaar. We moeten helaas toch soms gewoon keuzes maken, maar dat vind ik wel erg lastig. Wil graag overal aan meedoen:oops:
    En volgende maand hebben we soms 3 tegelijk, maar de recyclomaat steek ik geen energie in en het ruilevent is gewoon leuk erbij.

14. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Ik heb nog een volle baan en kan zelden meedoen met een event ik doe dit spel met veel plezier en heb genoeg aan de questen in de Coöperatie en vind het al leuk als ik er daar een paar van af krijg

farmermikkie en Sintra98 vinden dit leuk.
  15. omatrein

omatrein Gelegenheidsauteur

Voor 300 % mee eens!!!!!!!!!!!!!!!!

Gert-Jannetje en Sintra98 vinden dit leuk.
  16. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

De mensen die klagen over veel events zijn mensen die het liefst alles willen verzamelen en compleet willen hebben en dit niet kunnen realiseren zeker?

Ik heb het erg druk, probeer wel dagelijks even de boerderij te bezoeken en wolkenrijen te plunderen. De afgelopen weken heb ik geen event meegedaan. Dan zijn de prijzen niet spannend genoeg vind ik om de hele week te strijden alle drops en gewas bij elkaar te krijgen.

Dit huidige event schatkaart zoeken vind ik erg leuk en mooie prijzen. Dus dan wil ik daar extra mijn best voor doen. En dan sla ik weer een aantal events over tot er weer iets leuks is. Wil niet meer zoveel tijd achter de computer namelijk enkel voor leuke events maak ik een uitzondering.

Ik denk juist dat het goed is dat er zoveel keuze is voor mensen die geen werk hebben is het leuk, mensen met een baan is het lastig en dan is de keuze reuze. Waar focus je je op? :)

Betreft voorraadden ben ik het wel mee eens. De prijzen zijn de pan uit geschoten! Alles is nagenoeg op en in de winkel is het echt bizar duur! Dus ik zou dan als ik iemand ben die minder events wil, dan een week niet meedoen en je focussen op je voorraden en bijvoorbeeld mest verkopen als je weinig geld hebt. Hier is mest tussen de 1500 en 2000 BD per stuk! :)

leni1955, anneke071997, -tonio76- en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

Zo mensen nu rust geen events.

Borkie, gelderblom, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

doppie dat vind ik helemaal niet erg. even rust pfff
    kan ik tenminste wat aan de quests doen. en proberen je in te halen:p

Borkie, -doppie- en farmermikkie vinden dit leuk.
  19. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

ben de events ook beu doe lang niet iedere keer mee want de dieren gewassen enz moet je ook op peil houden en gewassen gaat nog maar die dieren heb je niet zomaar op peil die duren veel langer en dan heb ik het nog niet eens over de producten nee ik ga mijn eigen gang en soms doe ik mee

Borkie vindt dit leuk.
  20. -tonio76-

-tonio76- Forum prof

:music: o_Oow al die event toch zo leuk, van mij mogen er best 3 tegenlijk komen nu xD begint nu al af-kick verschijnselen te krijgen van 3 dagen geen events die ik kan doen :cry: helpppp hoe moet ik nu verder weet het niet meer, zonder events bestaat de farm toch niet
    :music: en dan hoor ik hier klagen dat er teveel events zijn nu krijgen we dus rust van events :p

Borkie, gelderblom, -doppie- en 1 ander persoon vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.