Hoe start ik in de ambachtbuurt?

Discussie in 'Help archief' gestart door sylvievdd, 2 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylvievdd

sylvievdd Forumbeginner

Ik heb net level 40 gehaald en kan dus in de ambachtbuurt. Echter als ik op het icoontje "word bakker" klik gebeurt er helaas niets. Ik vind hier nergens uitleg over. Kan iemand me helpen?

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Je kan kiezen uit 3 ambachten, bakker, jammaker en bloemist. Het eerste ambacht wat je kiest kan je gratis openen. Je moet dan eerst een speciale quest doen hiervoor. Ik voeg de faq hierover erbij dan kan je die eerst even rustig lezen en je keuze maken welke je wilt openen. Er staat ook in hoe dat in zijn werk gaat. Als je hierna nog vragen hebt stel ze dan gerust. Veel succes in de ambachtsbuurt.
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-ambachten-algemeen.7625/

3. marrievand

marrievand Forumbeginner

vroeger kon je alle ambachten bij de boom activeren tegenwoordig moet je ze kopen? of is er de nog de mogelijkheid om de bakkerij zo te activeren. Ik heb de jammaker en de bloemist en de spamanger maar de bakkerij krijg ik niet

4. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

als je de jam en de bloemist op level 3 hebt kun je de bakkerij gratis losgooien zover ik weet

5. enk52

enk52 Levende forumlegende

Het is altijd zo geweest dat je alleen het 1e level 40 ambacht (bakker, jammaker of bloemist) gratis kreeg, de 2e kan je bij Renzo vrijspelen en de 3e krijg je dan gratis als je de andere 2 in level 3 hebt, De level 70 ambachten (alchemist en spamanager) kan je wel met sterretjes in de boom vrij spelen.
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-ambachten-algemeen.7625/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.