hoe plaats ik een foto voor de kerst ..

Discussie in 'Help archief' gestart door boemer49, 24 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boemer49

boemer49 Oudgediende

bij deze mijn vraag hoe plaats ik een foto voor kerst wedstrijd ...b v d leonie ....boemer49 ..

2. bibi9999999

bibi9999999 Teller

3. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

En de iets uitgebreidere uitleg: je moet een foto die op je pc staat eerst uploaden. Dat kan via de link die bibi je heeft gegeven. Op die site daar rechtsboven.

Vervolgens heb je de directe link nodig die die site je geeft na het uploaden. Je gaat naar het forum, begint een reactie zoals normaal en klikt op dat plaatje rechts naast de smiley boven je tekstvak. Daar je direct link in plakken, enter en als het goed is staat het plaatje dan in je reactie en hoef je alleen nog maar je reactie te plaatsen.

4. bibi9999999

bibi9999999 Teller

xD Mijn buurvrouw had de uitgebreide uitleg al in en berichtje gekregen alleen daar kun je een link niet kopieren

5. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Vandaar, ik vond het al zo gek. Vreesde al dat er per ongeluk gedeelte van je berichtje verdwenen was xD

6. boemer49

boemer49 Oudgediende

dank jullie wel bibi en klaartjuh maar het lukt me niet ik kan blijven proberen ik vind het erg jammer maar ik probeer vanmiddag nog een keer ben nu al 3 dagen bezig ....groetjes liefs leonie en nogmaals bedankt ....

7. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Hij staat en nu de 2e nog xD
    even in je computer omdraaien dat ie niet meer op z'n kop staat8)

Laatste bewerkt: 26 December 2014
  8. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Nou klaartjuh als ik zo vrij mag zijn wil ik je toch bedanken voor de uitgebreide versie
    hoe je dit verhaal heel precies en duidelijk begrijpbaar uit de doeken doet.
    Want dat maakt het voor mij ook een stuk makkelijker Nogmaals bedankt bij deze
    en dat mag OOK wel eens gezegd wordenxD

Butsmuts vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.