Hoe level je Snel?

Discussie in 'Help archief' gestart door boerrobin90, 1 September 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boerrobin90

boerrobin90 Forumbeginner

Jaa

ymked55 vindt dit leuk.
  2. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Ik heb je vraag even hierheen verplaatst, zodat iedereen erop kan reageren. Misschien dat je de volgende keer je vraag iets duidelijker kunt formuleren?
    Het eenvoudigst is veel spelen en verbouwen.
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/boern-feitn.4721/
    Heb de FAQ met de meeste weetjes er nog even bijgedaan.

-Coco1968- vindt dit leuk.
  3. fc.matt

fc.matt Doorzetter

Veel queesten doen.
    Zelf koop ik wel eens producten op de markt en die lever ik dan in bij de queesten waar veel Ep te verdienen valt, wel zorg ik dat ik weinig tot geen verlies maak.
    Verder gewoon gebruik maken van de spelmogelijkheden als: Bomen, stallen, gewassen, hoe langer het gewas duurt hoe meer Ep en dus sneller level up ;)

4. ϮDaddyϮ

ϮDaddyϮ Forumbeginner

vooral de event missies en de farmquesten die je in het dorp vind geven heel veel EP, boerenduiten en sterren.
    Met die sterren kan je dan weer speciale dingen vrij maken in de boom op de "open plek"

meggy1960 vindt dit leuk.
  5. BaukeS

BaukeS Halfgod

de productquesten van de eieren de geitenmelk en de honing kosten minder dan ze opleveren aan boerenduiten, daarnaast leveren ze extra bonussen op als supermest supervoer etc. die producten kan je dus beter niet zelf produceren, maar kopen op de markt en dan die questen inleveren.
    daarmee kan je in een keer 5 levels hoger komen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.