Hoe krijg je mentor-status-punten?

Discussie in 'Help archief' gestart door DarkDevilDude, 16 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Ik ben nu al een tijdje mentor. Het valt mij op dat geen van mijn kuikens actief zijn en het erg lang duurt voor je een nieuw kuiken krijgt...

Heb er nu eindelijk 1 die wel actief is en level 35 nu. De andere 2 zijn in het rood helemaal. Jammer!

Maar mijn vraag: Hoe krijg ik statuspunten (hartje met pijltje) om hoger te komen in de beloningen?

2. Nella58

Nella58 Forum-expert

Dan elke dag een berichtje en cadeautje sturen naar je kuikens, En als je van je kuiken dienstenpunten krijgt heb je elke dag 15 punten, zo gauw dit 50 is gaat die naar je hartje toe, En je kuikens moeten levelen, daar krijg je ook je punten voor je hartje.
    Maar zo als je aangeeft heb je geen actieve kuikens, die rood zijn spelen niet en levelen dus ook niet, daar krijg dus ook geen punten voor, Succes

3. DarkDevilDude

Ja ik moet hun verwijderen en wachten op nieuwe actieve kuiken dus... Hoeveel punten heb jij al?

blackscorpion64 vindt dit leuk.
  4. Nella58

Nella58 Forum-expert

Ik heb al alle 5 statussen, maar ik probeer toch altijd om alleen de actieve kuikens te bewaren, valt niet altijd mee, maar je hebt als je in de laatste zit, toch nog steeds leuke prijzen, zoals supermest, supervoer en de superbuur waar je elke dag een cadeautje van krijgt,

blackscorpion64 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  5. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Om zoveel mogelijk punten te krijgen moet je zorgen dat je maar 1 vrije plek hebt. Je kunt een kuiken dat niet speelt ook iedere dag een berichtje en een cadeautje sturen, heb je toch in 5 dagen 5 punten erbij. Dat is niet veel, maar beter dan niets.

6. Nella58

Nella58 Forum-expert

Klopt wel, maar als een kuiken erg lang rood is, krijg je alleen de punten voor het cadeautje sturen en dan duurt het 10 dagen om 5 punten te krijgen

7. DarkDevilDude

Ja ik stuurde elke dag een cadeautje, maar heb nu voor het eerst een prijs kunnen kopen 75 punten fokdier. Dus duurt heel lang. Daarom. Maar heb nu die inactieve weggestuurd. Hopen op snel een actieve kuikentje die ik mag helpen! :D

8. Nella58

Nella58 Forum-expert

Stuur je ook een berichtje?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.