hoe kom ik aan zijden kippen enz

Discussie in 'Help archief' gestart door NJW3, 10 Augustus 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NJW3

NJW3 Junior expert

Hoe kom ik aan zijden kippen, bruine varkens etc, hoe maak je deze?

2. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Via het fokken zijn fokdieren, of kopen op de markt. ;)
    Volgens mij ook via een wolkenrij of uit kistjes maar dat weet ik niet zeker.

3. fairie

fairie Commandant van het forum

Voor het fokken heb je supervoer nodig. De meeste spelers fokken dan ook met BBD. Dan krijg je extra dieren. Dit event komt regelmatig.

4. NJW3

NJW3 Junior expert

uhhhh bbd wat is dat?
    Via het fokken, daar zie ik bij kippen alleen upgrades staan maar krijg je geen bruine kippen van etc

5. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Ik denk dat onderstaande FAQ je een heel stuk op weg gaat helpen met je zoektocht naar het fokken :)

https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-gekleurde-dieren-hoe-maak-ik-ze.8384/

Het fokmotel vind je op de velden van je boerderij:
    upload_2018-8-10_16-46-47.png

Ik denk dat jij in de werkplaats in de stad zit te kijken, daar kun je stallen maken, maar niet fokken.

Met BBD wordt BabyBoomDag bedoeld, met dit event krijg je meer dieren terug als je fokt, dit wordt altijd aangekondigd via de Aankondigingen op dit forum

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.