Hoe kom ik aan WAC?

Discussie in 'Help archief' gestart door MichellevdD, 15 September 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MichellevdD

MichellevdD Forumleerling

Hoe kom ik aan het recept voor wortel appel chutney?

2. miekekoning

miekekoning Veteraan

Deze kan je voor 199 TG kopen in de stad, je moet dan wel al level 4 zijn bij de jamfabriek.

3. fairie

fairie Commandant van het forum

Je kan dan beter wachten tot het in de aanbieding is dan kost het je maar 99 TG.

4. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

als je een duifje stuurt krijg je er van mij alvast 1

5. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Als je in level 4 zit en genoeg TG hebt dan kun je het best tot donderdag wachten dan is er weer uitverkoop.

6. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik lees toch: Ambacht trade menu: hiervoor zal geen 50% korting zijn.
    ik dacht het niet. hier geen korting of toch?

7. miekekoning

miekekoning Veteraan

Je krijgt geen korting op de ambachtsbenodigdheden als suiker en zout echter wel op de recepten.

Sintra98 vindt dit leuk.
  8. MichellevdD

MichellevdD Forumleerling

• dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    Ok Bedankt! Heb bijna level 3 dus zal nog even moeten wachten. Kan het trouwens kloppen dat de spullen voor de hamfabriek, voor de spa en voor de bloemenwinkel niet allemaal aan gelijke hoeveelheden als di komen? Heb namelijk heel veel bloemendraad maar weinig suiker.

Doe ik. Dank je wel!

9. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Kan het zijn dat je verschillende aantallen gebruikt? Ik gebruik ook veel meer suiker dan bloemendraad.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.