Hoe kom ik aan een zeepony?

Discussie in 'Help archief' gestart door BoerDirk, 10 April 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerDirk

BoerDirk Forumleerling

Alhoewel voor de vraag simpel lijkt, probeer ik te zoeken met de zoekfunctie en krijg alleen maar lange lijsten over ruilen uit 2015, dus dan maar een topic openen, want voor veel quest in Bahamarama heb ik zeepony nodig, maar kan stal nergens vinden in het spel?

2. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Zie een eerdere reactie op een soortgelijke vraag.

hendrik73Commandant van het forum

Hoe kom ik aan een Zeepony

Kan hem niet in de tempel vrij spelen​
    Deze zat in een mini-evenement Farm Express. Voor nu kun je er niet aankomen. Misschien in een volgend ruilgebeurtenis van trein.

https://board-nl.farmerama.com/inde...8-september-1-oktober-2018.30854/#post-590775

Of even stallenhandel of ruil/cadeau event in de gaten houden.

S6 in ieder geval.

3. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Bij een volgend ruilevent heb ik wel een zeeponystal voor je. Dan moet je me zelf even helpen herinneren als het weer ruilevent is, door me een berichtje vanuit het postkantoor te sturen.

4. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik heb er ook nog wel eentje voor je, stuur maar een duifje. Het volgende ruilevent is volgens de speculaasjes einde deze week, dus dan hoef je niet al te lang te wachten xD

5. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik kan er ook nog wel eentje missen als je nog plaats hebt op baha

6. sneeuwwitje1956

sneeuwwitje1956 Gevorderde

ik heb er ook wel eentje voor en eventueel een zeepony oranje.
    Stuur maar een duifje als het ruilevent van start gaat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.