Hier dan weer wat te griezelen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Het Orakel, 16 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Wat nu toch Pien, al van de wijn voorgeproefd. ;) Verbaast mij niets dat je dan alles niet ziet op de mooie scoot van miekje. De scoot is helemaal op en top klaar. Hij kan racen als een echte scoot met lampjes voor en achterop. Helemaal volgeladen met lekkers gaan wij richting het kasteel. Bracula, wij komen eraan. :music: Werkt de toeter ook miekje om Bracula en alles wat wij tegen komen te laten schrikken. :)

123Pien vindt dit leuk.
  2. 123Pien

123Pien Forum freak

Wedden dat Bracula niet thuis is als wij daar arriveren?
    Die schrikt zich 3 slagen in de rondte als hij die bende van ons aan ziet komen..........en slaat op de vlucht xD

Kunnen we trouwens wel mooi dat kasteel inpikken en leuke nieuwe events voor de farm bedenken.

tinus138 en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Toeter is in topvorm gelijk aan toeter in een auto
    Dus mega hard:wuerg:

eevee60, 123Pien en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. schaapje52

Dat is een super idee. :p

Mooi, dan schrikt Bracula van ons en wij niet van hem. :p Kunnen wij zo het kasteel in op naar het geheim van de griezelige blikjes en de rest van het geheim. :music:

5. 123Pien

123Pien Forum freak

Misschien vinden we daar nog plannen voor toekomstige events of uitbreidingen voor farmerama....
    Dat zou gaaf zijn.

6. miekje9

oww misschien kunnen we daar informatie vinden over het rif....

123Pien en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. schaapje52

Dat zou wel fantastisch zijn.
    Komen wij het kasteel binnen en zie wij alles helemaal verlicht van een gouden zon met glinsterende sterretjes die schijnen op het koraalrif. Het koraalrif geeft een gloed van gouden pareltjes af. Het water is licht blauw en alle zoutwatervissen zwemmen om het rif heen. Er heerst rust en een en al kleurenpracht. Wij staan stil en zijn sprakeloos, zo mooi. :inlove:

123Pien, OkkieTrooy en tinus138 vinden dit leuk.
  8. tinus138

tinus138 Teller

Komt goed met die bottenstruiken neem ik mee, en wat we ook gingen zoeken ik weet het niet meer, hoor wel overal geritsel en gefladder. Neem ook nog wel mijn pompoenlampje mee, tis ja zo donker buiten ,mis het maantje.

eevee60, 123Pien, OkkieTrooy en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Ik vind pompoen lampions erg gezellig maar waarom hebben we lichtjes of zaklampen nodig? Ik neem aan dat het morgenmiddag licht is. Of wordt er onweer en mist ed verwacht?

Ach en al weten we niet precies wat we zoeken, we zullen het zeker vinden met zo'n goed voorbereide groep.

Moeten we misschien nog wat honden meenemen? Die zouden ons kunnen helpen als de enge man ons kwaad wil doen.

Heeft iedereen zijn instrumenten (trommels, pannen, melkbussen. fluitjes ed) bij zich en eraan gedacht die vals te stemmen? Goed geoefend in whoo whoo roepen?

die man slaat echt wel op de vlucht voor zoveel vrolijkheid.

Schaapje, ik hoop dat je gelijk hebt met dat kasteel. Je beschrijving is zo mooi, dat zou ik graag zien.

tinus138, schaapje52 en 123Pien vinden dit leuk.
  10. 123Pien

123Pien Forum freak

Ik hou er rekening mee dat we verdwalen of om een andere reden niet voor het donker terug zijn.
    Dan is een lichtje wel handig.
    Maar, inmiddels is het me duidelijk dat de scoot en kar van Miekje helemaal super-de-luxe zijn uitgerust met verstralers, breedstralers en pompoenlampen. En het ding is ook nog supersnel (waarschijnlijk opgevoerd ;)).
    Dus............alles geregeld xD[/QUOTE]

11. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Zal ik de koekjes vast bij de wijn enzo leggen?Of begint iemand er dan alvast aan:wuerg:

schaapje52 en 123Pien vinden dit leuk.
  12. miekje9

Doe maar in de trommel eevee

schaapje52 en tinus138 vinden dit leuk.
  13. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Gedaan Miekje.

schaapje52 vindt dit leuk.
  14. tinus138

tinus138 Teller

Verdwalen doen we niet ,neem mijn DH mee.;)

schaapje52 vindt dit leuk.
  15. schaapje52

Mooi, die heeft een zeer goede neus en dat kunnen wij heel goed gebruiken. ;)

tinus138 vindt dit leuk.
  16. 123Pien

123Pien Forum freak

Tinus, is dat een Duitse Herder? Of een nieuw type tom-tom.....? xD

tinus138, Sifaka en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. tinus138

tinus138 Teller

Pas maar op 123Pien is een hele goeie lieve speurneus op 4 pootjes.

123Pien en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. 123Pien

123Pien Forum freak

Gelukkig! En fijn dat hij/zij mee gaat met ons. Ik heb zelf ook 2 van die speurneuzen (wel een maatje kleiner), dus ik heb een paar hondekoekjes bij me ;)

schaapje52 en tinus138 vinden dit leuk.
  19. tinus138

tinus138 Teller

Zij is gek op koekjes, dus laat die maar thuis, anders verdwalen we mischien toch in dat grote enge bos op weg naar graaf bracula.

20. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Hier geen speurneuzen alleen spinners maar een web kunnen ze niet makenxD

Ojee de aanvangstijd is uit gesteld:cry:

Laatste bewerkt: 27 Oktober 2014
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.