Hier dan weer wat te griezelen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Het Orakel, 16 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Nou maar hopen dat ik niet weer mijn VM bonenstaak rijen te vroeg aanzet.

2. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Nou eevee, als je zo'n sufferd bent als mij gebeuren nog wel meer dingen die fout gaan.
    Bijna bij ieder event gaat er bij mij wel iets mis.:wuerg:
    De laatste paar keer ben ik iedere keer volle maan vergeten, zaaide ik heel fijn lange gewassen om er daarna achter te komen dat het volle maan was.
    Nu maar hopen dat het morgen wel voor een keertje goed gaat.
    Mijn hondjes komen bijna om van de hongero_O

3. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Vandaag is het vanaf 15:00 uur Volle Maan opletten dus daisy en vergeet dan ook niet Griezelwild en graafschaal
    in de Buff te doen en als je ze hebt pa vanmiddag de wolkenrijen aan te zetten S6 ermee

Anne.1980, daisy17858 en Cornelly52 vinden dit leuk.
  4. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Dank je sintra.
    Ik heb idd mijn volle maan gewassen gezaaid (hoera ik heb er aan gedacht).xD
    Oh, oh, ik vergeet mijn bonenstaak vooraf in te stellen en ook de ambachts producten vergeten.:eek:
    Maar ja, ik heb eraan gedacht om te zaaien, 1 uit 3 is niet slecht, toch??;)

lijebouwman vindt dit leuk.
  5. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Nou het kan beter de volgende keer dan maar, in het begin had ik het ook wel eens,
    Maar tegenwoordig schrijf ik het op een post-it briefje wat ik eerst moet doen alvorens te gaan zaaien
    resultaat 60% meer opbrengst in de zelfde tijd;):)

Anne.1980, Cornelly52 en daisy17858 vinden dit leuk.
  6. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

wees getroost Daisy, ik vergeet ook wel eens een wac in de buff te stoppen of een wolkenrij te activeren.:oops:
    Maar Sintra leerde mij een spelvolgorde, die gaat als volgt: Inloggen, da alle wolken rijen bij langs,
    Dat zijn inmiddels 22 blz 64 wolken rijen (pffffff) ja dat is een hele opgave,
    Dan uilenbomen en kraaienbomen aanzetten en huisdraakje en nachtmerrie -Fort,(in mijn geval siertuin)
    dan naar Baha en daarna naar Schat-eiland dan de vliegende eekhoorn aanzetten en dan naar bommle krullenbol.
    Als je die volgorde aanhoud vergeet je bijna nooit iets, maar ik moet er wel eerlijk bij zeggen,
    ik heb er meer dan 10 levels over gedaan om het in mijn systeem te krijgen;)
    Misschie heb je er wat aan, groet Cornelly8)

Anne.1980, daisy17858 en Sintra98 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.