Hier dan weer wat te griezelen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Het Orakel, 16 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 123Pien

123Pien Forum freak

Hoi allemaal, hoe is het met ons? ik hoop: :D:D:D
    Zijn we al weg? Waarschijnlijk............anders heb ik zitten :sleepy::sleepy::sleepy:
    Zijn we nog onderweg? Zou zomaar kunnen........:oops::oops::oops:
    Zijn we al terug? Wie weet............time flies.................................xDxDxD

Heeft iemand graag Bracula ontmoet? Laat even horen hoe het met je gaat en...............of er nog nieuwe geruchten en speculaasjes zijn natuurlijk............
    Ik heb wel een sappig gerucht opgepikt onderweg, maar dat komt later...:music:

-mikmak-, tinus138 en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Vertel, vertel. xD Graaf Bracula is getrouwd met Gravin Braculina. xD

-mikmak-, tinus138 en 123Pien vinden dit leuk.
  3. 123Pien

123Pien Forum freak

Nou Schaapje.............hoe kun jij dat nou weten?
    Dacht ik een nieuwtje te hebben. Je bent zeker mee geweest naar het kasteel...xD

Tja, en nu heb ik gehoord dat er een speciaal griezel-huwelijks-event komt, compleet met spooky-honeymoon :wuerg:

En daar kunnen wij dan mega-misselijke-prijzen winnen. En over een tijdje worden er verschrikkelijke kleintjes geboren (kan niet anders met zulke ouders).

Maar Schaapje, ik ben blij dat je er weer bent. Dacht even dat je ontvoerd was op onze reis....;)

schaapje52 en tinus138 vinden dit leuk.
  4. schaapje52

Maak je maar niet ongerust hoor! Schaapje loopt niet in 7 sloten te gelijk. xD Als ik ontvoerd wordt dan brengen zij mij de volgende dag weer terug, ik eet te veel. :wuerg: De DH van Tinus heeft goed opgepast en iedereen is weer veilig terug. :music:

-mikmak-, 123Pien en tinus138 vinden dit leuk.
  5. tinus138

tinus138 Teller

Heb sinds zondag graaf Bracula niet meer gezien,nadat mijn grote goeie lieve speurneus haar uit de coop heeft verjaagt:D
    Hoor nu alleen maar klepperende kunstgebitjes, en zie overal doorzichtige geesten rond fladderen.
    verders niets gehoord, gezien of gelezen;)

-mikmak-, 123Pien en schaapje52 vinden dit leuk.
  6. .-jur-.

.-jur-. Gelegenheidsauteur

waarschijnlijk heb ik graaf bracula verjaagt met mn "kuch"overdosis aan ectoplasma.

123Pien, schaapje52 en tinus138 vinden dit leuk.
  7. schaapje52

Ik dacht al wat zit ik toch te mummelen. Nu weet ik het, ik mis mijn klepperende gebitjes. xD Maar gauw even zoeken, weer terug naar het kasteel. :p

tinus138 vindt dit leuk.
  8. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Als je graaf bracula maar niet te veel schrik aanjaagd :)
    want volgen de maand moet hij weer terug durven komen o_O
    Hij zal wel wat voorzichtiger zijn dan vroeger :wuerg: wat die honeymoon :inlove:
    zal hij zeker willen beleven :music:

Anne.1980, -Nigelle-12, Cornelly52 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. 123Pien

123Pien Forum freak

Ja, dat denk ik ook.
    En misschien kunnen we de huwelijksboot nog gebruiken in het nieuwe koraalrif....;)

tinus138 vindt dit leuk.
  10. Sintra98

Dat zou leuk zijn, als er dan maar geen achtergebleven spoken op zitten die het koraalrif onveilig maken:wuerg:

Anne.1980, -mikmak-, -Nigelle-12 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Zou je zo'n enge boot willen hebben op het koraal rif. Ben bang dat het de schoonheid van het rif bederft. Als er nu naast het koraalrif een pirateneiland zou liggen, dan zou dat een mooie plaats zijn voor die huwelijksboot.

Sarriette en 123Pien vinden dit leuk.
  12. 123Pien

123Pien Forum freak

Goed idee........hebben we meteen weer een uitbreiding voor na het koraalrif....:D

13. .-jur-.

.-jur-. Gelegenheidsauteur

ach dan kan die omdat ik hem zo bang heb gemaakt de vorige keer, 2 nachtjes blijven. dan heb ik alle tijd om het goed te maken.

14. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Maar we hebben al een piraten eiland dat is schateiland kijk maar naar de vlag op het half vergane schip :)

Anne.1980, -Nigelle-12 en Sintra98 vinden dit leuk.
  15. 123Pien

123Pien Forum freak

Ja dat is wel zo, maar of graaf Bracula daarheen wil op huwelijksreis? Zo'n half vergaan schip.......dat zal de kersverse gravin Braculina misschien niet goed genoeg vinden.
    Een mooi nieuw pirateneiland, speciaal voor het honeymoon-event lijkt toch wel wat....:D

16. Sintra98

Dat zal er voorlopig niet komen denk ik, ik vermoed ook een nieuw standbeeld in kamer 8 naast het haven standbeeld
    Er was korte tijd een schaduw te zien in de apentempel

Anne.1980, -Coco1968-, -Nigelle-12 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. .BabyBlueEyes.

.BabyBlueEyes. Forumleerling

Is er iets geweten wanneer er deze maand een volle maan event komt. In real live is ze helemaal vol maar vind er niets van terug in het forum of de eventkalender.

18. LandOfFladdertjes

LandOfFladdertjes Forumleerling

Ik weet er ook nog niets van en wacht weer geduldig af.
    Ik hoop dat ze misschien iets leuks voor ons in petto hebben.
    Misschien heeft het breeding event er iets mee te maken??? je weet maar nooit.

19. Sintra98

Het is inderdaad dat VM midden in het breeding event gepland is op 8 januari te beginnenxD:p

Anne.1980 en Cornelly52 vinden dit leuk.
  20. .BabyBlueEyes.

.BabyBlueEyes. Forumleerling

Dank je wel Sintra, intussen staat hij er ook bij in de eventkalender.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.