Het zo maar verdwijnen van grote akkers en vooral de producten daarop!

Discussie in 'Help archief' gestart door vanDijk1970, 17 Januari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Ik heb een probleem met het (tijdelijk) verdwijnen (niet zichtbaar zijn van de des betreffende akkers 'je ziet alleen een soort van zon per akker') van 2 van de totaal 6 grote akkers met productie daarop aan het productiewerk.
    Ik kan op een gegeven moment wel nieuwe productie op de des betreffende akkers starten, maar de oude productie is dan nergens terug te vinden (ook niet in de opslag.)
    Dit alles gebeurt op de Bahamarama eiland.
    De pagina verversen verhelpt het probleem niet trouwens.
    Is dit een bekend en/of normaal probleem en is het hier op te lossen?
    M'n User ID nr: 55256014
    Bvd.
    vanDijk1970

2. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Vanaf het forum kunnen wij niet op jouw boerderij kijken. Dat kan alleen support. Voor zover bij ons bekend is dit niet een probleem wat op dit moment in het spel aanwezig is.
    Je zou kunnen kijken wat er gebeurt als je je flashcache leegt en/of je computer schoont. Zie voor de links mijn handtekening.

3. vanDijk1970

Waar kan ik je handtekening (van het spel) terug vinden (voor de links bedoel ik?) Ik ben bezig met een bericht te sturen naar support btw. Mocht daar iets uit komen/probleem opgelost worden dan laat ik het hier even weten.

4. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Onder Catjes banner staat support . Daar staat ook flash cache legen en dat kon wel eens jou probleem zijn

5. vanDijk1970

Wie of wat is een banner? Ik ben een simpele Nederlander (met weinig computer kennis) die niet weet wat een banner is.

Ik heb btw al wel een bevestiging van BP ontvangen ondertussen maar verder nog geen ander bericht van hun.

6. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Het plaatje onder mijn tekst is mijn handtekening. Je ziet daar woorden staan als Support (voor het bereiken van support) en Flashcache legen.

Bedenk dat support draait op vrijwilligers, die doen hun best in hun vrije tijd zo snel mogelijk antwoord te geven.

7. vanDijk1970

Ik heb van support (Katinka) een antwoord gekregen, waarbij hij/zij meld (ik citeer:)) Er bleek inderdaad iets te blijven hangen op je Bahamarama veld (einde citaat,)
    Het probleem is ook onder tussen verholpen en de producten die verdwenen waren, heb ik ook via support terug gekregen (ik heb zelf al even gekeken al was ik er even een uurtje ertussen uit.)
    Wordt er onder het speelveld ook niet de link naar oa. support en forum gegeven? Ik ben via een ander spel van BP wel met sommige dingen die de bereikbaarheid van BP duidelijk maken.

Dank voor de hulp en wat mij betreft mag deze topic gesloten worden.

Laatste bewerkt: 17 Januari 2018
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.