Help

Discussie in 'Help archief' gestart door fensie01, 24 November 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fensie01

    fensie01 Doorzetter

    het klopt toch wel dat ik nu op deze manier niet zie dat de bomen klaar zijn toch?:cry:
     
    vinc05 vindt dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Daar hebben meer mensen last van inderdaad. Maar het komt vast goed want ik weet zeker dat men bij GD zijn stinkende best doet om alles mooi in orde te krijgen.
     
    vinc05 en fensie01 vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Klopt hoor, alleen zijn ze hier in het bos in ene wel als "klaar" zijnde zichtbaar :eek:...
     
    vinc05 en fensie01 vinden dit leuk.
  4. fensie01

    fensie01 Doorzetter

    Ja dat denk ik ook! :D
     
    vinc05 vindt dit leuk.
  5. rgp1

    rgp1 Forumleerling

    kan ook geen dierenvoer meer kopen
     
    Francella145 vindt dit leuk.
  6. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    De nieuwe markt vraagt om te kiezen.
    1. Kies tussen Farm en/of Baha (deze worden dan groen)
    2. Kies wat je wilt zien (staat standaard op gewassen, maar met het pijltje kan je dit veranderen)
    3. Als je dan dieren hebt gekozen kan je bij de volgende kiezen welke (bijvoorbeeld zoogdieren of allemaal)
    4. De laatste kan je dan kiezen voor het dierenvoer

    Ik hoop dat het zo iets duidelijker wordt.
     
  7. fensie01

    fensie01 Doorzetter

    Ja het spel gaat best langzaam ook met handmatig voer geven. Als je geen knechten hebt is het een drama. o_O het niet kunnen gebruiken van de enter toets is op sommige delen in het spel erg jammer. En dingen verkopen is ook niet fijn. Maarrrrrr we hopen op verbetering.
     
  8. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.