help!

Discussie in 'Help archief' gestart door bad-dream, 13 November 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bad-dream

bad-dream Gelegenheidsauteur

Jaren terug heb ik farmerama gespeeld en toen kon het ook op de telefoon via puffin. nu kan dit alleen op android :-(
    is er een manier hoe ik via iphone kan spelen? zo ja welke app?

2. theav71

theav71 Levende forumlegende

3. bad-dream

Heeft android dan ook niets meer aan puffin??
    komt er nog een gratis app? of is dat niet bekend?

4. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Op dit moment heeft het spelen via de browser op desktop / PC de prioriteit.
    Een app voor Farmerama zal er (waarschijnlijk) niet komen, dat is ook nooit het streven geweest.
    Het spel valt nu niet te spelen op telefoon/tablet onder Unity. De programmeurs zijn wel aan het kijken of er alternatieven / mogelijkheden zijn voor oudere pc's e.d. Hou voor meer informatie over Unity de Aankondigingen in de gaten :)

https://board-nl.farmerama.com/threads/open-beta-farmerama-in-unity-vanaf-30-september-2020.37024

5. bad-dream

Ik moet nodig het hele forum bij lezen zie ik wel haha ik ben er een tijdje uit geweest en heb alles van unity gemist, dankjewel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.