help

Discussie in 'Help archief' gestart door garden-eden, 27 April 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. garden-eden

garden-eden Forumleerling

help wanneer kan ik eens beginnen met kameleons
    ik krijg en kan maar nergens aan de lychee boom en of vruchten komen. zit in lvl 74 en nog niks en met evenementen krijg ik ook maar steeds iets waar ik niks aan heb . zoals de stallen ook heb telkens egelstallen meer dan genoeg maar specialestallen heb ik nu ook niet echt wat van gehad . ik ga echt geen geld in dit spel besteden heb ik namelijk de mogelijkheid niet voor .
    het moet toch ook zo gaan anders is het niet fair voor mensen zoals ik die het zich niet kunnen permiteren om hier geld aan uit te geven.
    ik kan begrijpen dat het wat minder vlug gaat dan als bij iemand die ervoor betaald maar ik en nog enkele gebruikers die ik ken en niet ervoor kunnen betalen balen er langzamerhand van dat wij maar niet krijgen wat we nodig hebben
    mvg garden-eden
    :oops::oops::oops::oops:

2. annigjen

annigjen Keizer van het forum

De lycheeboom moet je in de tempel vrij spelen, met GB. Dat heeft dus niets te maken met echt geld erin spelen. Je kan dit spel goed spelen zonder er echt geld in te steken. Er zijn veel spelers die er geen geld in steken. Heel veel is vrij te spelen met sterretjes en gouden bananen

-matthias1952- en -Coco1968- vinden dit leuk.
  3. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

TG kun je opsparen bij de bioscoop. Oké hij doet het niet altijd maar de keren dat je wel een filmpje krijgt kun je de punten omwisselen voor TG. Spaart langzaam maar als je maar lang genoeg spaart kun je een stal of stekje kopen als dit event weer eens langs komt. Garantie dat je iets nieuws krijgt heb je niet maar dan kun je altijd nog proberen om met een ruil event te kijken of hetgeen wat je zoekt kunt ruilen. Heb ook veel dubbele stallen/bomen en die gebruik ik ook tijdens ruil events.

4. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Cornelly52 vindt dit leuk.
  5. BaukeS

BaukeS Halfgod

En als de lycheeboom nog buiten bereik ligt, vanwege te weinig gouden bananen kan je altijd nog voer kopen op de markt, totdat je het wel zelf kan produceren

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.