help wat gebeurt er

Discussie in 'Help archief' gestart door polkey, 1 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

ooohw.... ach jammer ja, dan ben ik zeker te laat geweest want heb geen andere houten hamer in mijn schuur liggen. Wist ook niet dat je een houten hamer als DI kreeg vanochtend. Heb alleen iets gelezen over en mollennetje en de mesthoop maar ook daar kwam ik niet verder meexD
    Maar bedankt allen voor het uitleggen!!

( De mollen zijn ook weg bij mij dus ik denk idd dat mijn kans op zo'n hamer verkeken is, ze hebben het vast opgegeven met mij lol. Maar als troost heb ik wel zomaar 1 druppeltank gekregen uit een oranje kalkoenenhok8) )

2. muis1992-1961

muis1992-1961 Regelmatige auteur

Hahahahaha, ik vind hem geweldig, ik schrok mijn eigen een hoedje!
    Wat een ontzettende leuke 1 april grap, geweldig!!
    Ze zijn ook erg schattig, ik dacht even dat Renzo op mijn boerderij was gekomen!:D

bjorke-annika vindt dit leuk.
  3. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Ik krijg het trouwens nu niet meer uitgezet vanmorgen wel

4. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Bij mij zijn ze weggegaan omdat ik dus geen hamer had en spelletjes met ze speelde denk ik dus geen last meer van de mollen :D

5. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Het is nu gelukt, werd er een beetje ibbelig van wanneer je water of mest geeft en je hele zaakje ontploft. Ik moest het aan 2 kanten uitzetten, de linkerkant was me even ontgaan

6. muts70

muts70 Veteraan

Wat een mollenplaag zeg! Vreselijk! :eek:Ik zit al van kop tot teen onder de modder, zo'n zootje maken ze er van......
    Ik las dat er farmers zijn die ijverig met een hamer aan het meppen zijn. Volgens mij zijn dat de farmers die als Renzo in de stad is ook altijd flink aan het mollen meppen zijn. Oefening baart kunst!!! Ik doe nooit het mollenmeppen maar altijd de kop van Jut, dus ik moest die plaag op een andere manier te lijf gaan.
    Gelukkig had ik een helder moment en bedacht me dat er ergens in die riante schuur nog een mollennetje moest zwerven van een paar jaar geleden toen we ook al zo'n mollenplaag hadden. De hele schuur op de kop gezet en gelukkig stond ie in een hoekje stof te vergaren..... uche uche..... hatsjoe!:cry:
    Dus ik was erg blij dat ik niet weer in die stinkende mesthoop hoefde te zoeken naar het netje..............:wuerg:
    Ik moest nog even oefenen om de juiste techniek weer terug te vinden, maar het is gelukt hoor. Als je met je arm een soepele zwieper geeft met je netje dan is het erg simpel om ze te vangen.:music:
    Succes allemaal!8)

Ben trouwens superblij dat ik de mollenstallen voorlopig niet op mijn akkers hoef te zetten, ik heb voor de komende jaren genoeg mollen in de schuur!

schaapje52, bassiefarmer en bjorke-annika vinden dit leuk.
  7. awiga

awiga Forumbeginner

leuke grap die mollen actie. maar ik kan niet oogsten ook geen water geven of zaaien. wat zou er kunnen zijn, anders heb ik zo weer onkruit. help help.

8. hinniebaron

hinniebaron Gelegenheidsauteur

Ja, vond ik het leuk?? Nee,verstoord je concentratie in je spel!!!!! Jammer,verzin dan een 1 april quest die leuk is,dit is waardeloos!!!!

9. willekek

willekek Forumbeginner

was erg irritant die mollen.. lees nu dat ik het uit kan zetten.. dan maar niet meer spelen...

10. schaap200

schaap200 Forumleerling

was renzo maar in de stad, dan had ik ten minste uit wraak een paar mollen terug meppen

11. BaukeS

BaukeS Halfgod

van terror oehoe naar terror mol, het moet niet veel gekker worden

muts70 en omaagnes55 vinden dit leuk.
  12. diditje

diditje Junior expert

tof, al die mollen op mijn veld. Knappe koppen bij farmerama. Proficiat

13. flodder

flodder Forumleerling

hoe krijg je de hamer en t netje
    ik heb ze niet

14. BaukeS

BaukeS Halfgod

door naar instellingen te gaan en dan de special effects uitzetten, dan verdwijnen de mollen automatisch (dat net was gewoon een grapje)

15. katbla

katbla Forum freak

wat zijn deze mollen supersterk zeg, ze gooien zomaar een stel olifanten met hun verblijf en al over het veld.....:pen trekken zelfs de grote mammoetbomen met wortels uit de grond...:eek:

was effe grappig, maar hoop dat ze morgen gewoon onder de grond blijven..-.-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.