help s.o.s!!!me computer is op nieuw geinstaleerd levels kwijt

Discussion in 'Help archief' started by anneke-junny, Sep 30, 2018.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anneke-junny

anneke-junny Forumbeginner

beste mensen

ik heb me pc op nieuw Windows op gezet.
    vervolgens log ik in op deze online game met me altijd gebruikte inlog gegevens waar ik er voor op speelde en zat op level 90 maar nu in eens op level 1 dit klopt echt niet.
    zover ik weet mag een nieuwe installatie van Windows geen invloed hebben op een online game dat je levels kwijt raakt.

wie kan me hier bij helpen?

2. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Als je met dezelfde inloggegevens inlogt, dan zou je gewoon in je eigen account moeten komen met je eigen levels. Het maakt namelijk niet uit vanaf welke computer je inlogt, de gegevens staan online. Wat ik kan bedenken is dat je mogelijk ooit een ander account bent begonnen met bijna dezelfde gegevens (bijvoorbeeld net een letter verschil in je accountnaam en hetzelfde wachtwoord), waardoor je nu per ongeluk op dat account bent gekomen.
    Je zou dat nog even na kunnen kijken.

Vanaf het forum kunnen we echter niet op jouw account kijken. Je kunt het beste een ticket naar support sturen zodat ze met je mee kunnen kijken wat er aan de hand is.

3. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik zie dat je gegevens op vandaag staan. daardoor denk ik dat catje gelijk heeft.

4. tollertaygo

tollertaygo Forumleerling

Ik denk ook dat je op een ander account per ongeluk bent ingelogd. Je bent mijn buurvrouw, level 94. Je thermometer is een stukje gezakt. Je bent in ieder geval lijkt mij niet ingelogd op dat account vandaag

-matthias1952- likes this.
  5. anneke-junny

anneke-junny Forumbeginner

dankje wel lieve mensen

dit advies kreeg ik ook van een kennis die beweerd ook dat ik op een ander account ben.
    maar ik vrij wel zeker dat dit niet het geval is.
    maar ik zal wel een mailtje er uit gooien na het advies van catje 78.
    en beste tolleraygo kan jij kijken onder welke naam ik bij jou als buurvrouw in de game sta?
    alvast bedankt

met vriendelijke groeten anneke

6. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Heb je wellicht een getal achter je naam staan bv anneke-junny58

Thread Status:
Not open for further replies.