help mijn dieren zijn met vakantie

Discussie in 'Help archief' gestart door dulce1957, 25 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dulce1957

dulce1957 Actieve auteur

behalve dat het spel super langzaam is (kan ik mee leven) ben ik toch geschrokken.
    op bahamarama zijn een hoop dieren vertrokken en om het nog leuker temaken hebben ze ook bomen mee genomen. tja het zijn net mensen nemen hun eigen voer mee op vakantie.
    maar ondanks alles hoop ik oprecht dat de dieren en bomen weer terug komen naar waar ze horen.

2. 1974birdman

1974birdman Forum-overlever

heb je wel alle geselecteerd en niet alleen de gewone of de mystrerie stallen en bomen zie boven aan scherm

3. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Als je graag hebt dat iemand meekijkt op jouw boerderij, dan kun je het beste een ticket sturen naar support.
    Probeer het daar wel wat te concretiseren: welke dieren en bomen mis je en sinds wanneer?
    Mis je gemaakte dieren of mis je stallen?

4. Landrue

Landrue Forumbeginner

Hallo, ik wil graag melden dat ik ook sowieso 1 stal mis.............zwanenhok, waar hij stond heb ik nu een beverburcht.................onbegrijpelijk waar het zwanenhok is gebleven...........niet in mijn inventarisatie..............
    Excuses, heb hem inderdaad terug gevonden in menagerie/fabriek.

Laatste bewerkt: 26 Juli 2017
  5. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Zoals mijn collega hier al aangaf kunnen we via support meekijken, dus een ticket naar support kan uitkomst bieden.

Maar als tip wil ik wel meegeven waar wij verloren zaken meestal terugvinden. Gaat het om stallen, dierenvoer of wolkenrijen verdwenen heeft dat doorgaans te maken met in welke categorie men kijkt. De voermolen, inventaris en bonenstaak hebben namelijk een indeling in bepaalde categorieën.
    En stallen die van het land lijken verdwenen vinden wij doorgaans terug in een menagerie/fabriek.

Dus een ticket naar support mag maar vaak is het sneller om zelf nog even verder te zoeken ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.