help! mentor kwijt ?

Discussie in 'Help archief' gestart door thefirstjojo74, 25 Oktober 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thefirstjojo74

thefirstjojo74 Junior expert

hallo iedereen ,
    ik ben bij level 40 .nu wilde ik mijn mentor wat vragen stellen over de ambacht en ben ik haar of hem kwijt.
    zij of hij staat ook niet meer in mijn vrienden lijst en probeer ik haar toe te voegen als vrienden staat er speler bestaat niet!
    wie kan mij hier info over verschaffen ?
    mvg jojo

p.s. vandaar dat ik dus waarschijnlijk aantal vrienden mis ?{zie vraag verder op}

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Allereerst nog gefeliciteerd met het halen van level 40.
    Waarschijnlijk maak je een schrijffoutje in de naam (hoofdletter? leestekens?)
    Maar je kunt kijken in het postkantoor, of je daar nog oude berichtjes hebt staan van je mentor. Dan heb je de juiste naam weer, en kan je ook rechtstreeks vanaf dat eerder ontvangen of verzonden bericht iets aan je voormalige mentor schrijven.
    o_Ok kan je dat berichtje aanvinken, en dan je mentor toevoegen aan je vriendenlijst.

3. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Hierbij de FAQ over de ambachten:
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-ambachten-algemeen.7625/

Als je hierin geen antwoord vindt op je vraag stel hem dan gewoon wat duidelijker omschreven wat je zoekt.

4. thefirstjojo74

thefirstjojo74 Junior expert

dank je wel voor je reactie..helaas zat mijn vriendenlijst al vol en kan ik mijn oude mentor niet toevoegen als vriend.heb de berichten bewaard zodra er plek is kan ik haar misschien toevoegen .jammer dat ze dat nooit gemeld heeft haha.;):p

5. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Je vriendenlijst zit niet vol, daar kunnen honderden vrienden in.
    Ik denk dat je buren vol zitten, dat kan.
    Als je in het postkantoor een berichtje van/aan je oude mentor aanvinkt, kan je hem/haar onderaan toevoegen aan je vriendenlijst.
    Dan kan je bijvoorbeeld kadootjes sturen, ook als ik hij/zij geen buur, maar alleen vriend.
    Vrienden en buren is dus niet hetzelfde in dit spel.

6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Grote kans dat je mentor de burenlijst ook vol heeft. Wanneer ik een buur in het rood heb staan en ik heb een actief kuiken dan vraag ik die altijd om buren te worden. Maar ik heb ook bijna nooit plaats, en dan meld ik dat ook niet aan mijn kuikens.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.