Help bij voer maken binnen 24 uur

Discussie in 'Help archief' gestart door fensie01, 25 Juni 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fensie01

fensie01 Doorzetter

Hallo lieve mensen, wie heeft er een tip. Ik krijg het voer niet meer voor elkaar. Als ik olifanten kamelen miereneter en zo moet hebben...dagen zoet en die molen maar draaien wie heeft de gouden tip?

2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Je zou een molen abbo kunnen nemen. Eens in de zoveel tijd kun je die kopen ... Voor euroos en /of TG.

Een gouden tip heb ik niet... Wat kleinere porties maken misschien en kijken voor de nacht hoeveel je er kan draaien?

3. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Even niet zozeer als modje maar als medespeler... Ik maak het voer in kleine hoeveelheden en voer zo de aantallen langzaam op.
    Ik ben ooit begonnen met eerst 50 voer voor alle dieren, daarna 75 en zo verder.... en heb nu 500 van al het voer. Nu is het een kwestie van bijhouden, wat ik opmaak zet ik weer aan in de molen.
    Voor mij is het niet handig om de molen voor dagen aan te zetten, ik vergeet dan dat het ding draait en dus ook dat ie klaar is.
    Een molenabonnement zorgt natuurlijk wel dat het sneller gaat, maar dat kost inderdaad geld / TG.

boermars vindt dit leuk.
  4. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik heb inmiddels wat roze exemplaren van panda, olifant en ander langdradig spul, dat scheelt ook alweer voer.

5. fensie01

fensie01 Doorzetter

Bedankt allemaal voor de tips

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.