Haven?

Discussie in 'Help archief' gestart door _Jeanie_, 4 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Sinds wanneer kun je een nieuw havendeel vrij spelen op Baha?
    Ik zie het vanavond nu voor het eerst, hoop niet dat ik al die tijd stekeblind ben geweest ;)

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Nou ja ik vind het toch ook wel weer wat om je naar een opticien te moeten sturen maar die haven zit er toch echt al een tijdje :oops:
    Laten we het er dan maar op houden dat je al die tijd te druk was met heel veel andere leuke bezigheden en daardoor de haven niet zag liggen als je richting Baha zwom ;)

Hier wat meer informatie over de haven:

https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-bahamarama-schateiland.4775/

FarmerBroek62 vindt dit leuk.
  3. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Hm... Nee want die heb ik al vrijgespeeld. Heb even op je link geklikt maar dat is gewoon het schateiland toch? Die heb ik al heel lang, ik heb nu, als je op het Baha hoofdeiland klikt normaal de keuze uit de Apentempel en het gewone speelveld. Maar nu zit er ineens een slotje bij dat bootje dat mij vertelt dat dit de haven naar de poort naar nieuwe eilanden is of zoiets maar Schateiland bezit ik allang..
    Ben idd wel druk met andere bezigheden maar Farmerama is ook 1 van die bezigheden haha :) Dus ik snapput nie zo goed..

4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Die haven is je toegang tot schateiland, als jij al op schateiland zit zou er geen slotje op moeten zitten.

Misschien helpt het om je flash cache te legen en opnieuw in te loggen? Waren nogal wat problemen vandaag met het spel dus kan maar zo dat het spel nog een beetje in de war is.

5. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Het was idd een foutje want het slotje is nu weg dus dan mag hier wel weer een slotje op :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.