happy knechten/party tickets

Discussie in 'Help archief' gestart door Tanjatg1980, 6 December 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tanjatg1980

Tanjatg1980 Forumleerling

Hoi

zag gisteren staan dat er happy knechten en party tickets voor korting kon aangeschaft worden nu stond daar geen tijd of datum bij wanneer dat was/is en heb ik het gisteren ook niet gezien in het spel is het al geweest dat het bij mij niet zichtbaar was of komt het nog?
    zie het ook niet op de kalender staan.

Borkie vindt dit leuk.
  2. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

het staat er wel hoor

Happy knechtendag van dinsdag 6 december 2022 om 10:00 uur tot woensdag 7 december 2022 om 11: 00 uur

Borkie vindt dit leuk.
  3. Tanjatg1980

Tanjatg1980 Forumleerling

Oke bedankt dan kijk ik er waarschijnlijk overheen in ieder geval bedankt voor reactie

Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  4. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Alleen evenementen worden vaak in de kalender gezet en daarna een dag voordat het event begint ook in de event link van kantoor. Kleine dingen zoals jij ze hierboven benoemd vind je terug in hoofdkantoor/event. Deze komen zo nu en dan voorbij.

Het is wel zo dat de Moderator (afgekort tot mod) soms wordt verrast door BigPoint (BP) en dat het kleine event (zoals bv. partytickets) later die dag of al begonnen is.

Dit ter aanvulling op wat @-matthias1952- al aangaf.

S6 in ieder geval met spel.

Laatste bewerkt: 6 December 2022
    Borkie en Tanjatg1980 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.