Handelen met buren (specifiek persoon)?

Discussie in 'Overig archief' gestart door shadow20102010, 15 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shadow20102010

shadow20102010 Forumbeginner

Mij lijkt het wel handig als je met je buren (specifiek persoon) kunt ruilen. Buren zijn er om elkaar te helpen en willen elkaar dus vaak dingen aanbieden voor minder dan dat je normaal op de markt zal vragen. Helaas wordt dit dan altijd door iemand anders aangenomen. Ik denk dat dit een handige, nieuwe spelfunctie zal zijn waardoor mensen in dit spel meer kans hebben om quests af te ronden en zo te groeien. Wat vinden jullie van mijn idee?

theindoo vindt dit leuk.
  2. mike32

mike32 Forumleerling

dit lijkt me niet nodig gezien hier ruileventen voor zijn

3. theindoo

theindoo Gelegenheidsauteur

Top idee!

4. BaukeS

BaukeS Halfgod

ik vermoed, dat hij het over gewassen heft en niet over ruilevent spullen.
    ik vindt het op zich wel wat in zitten, maar ik denk, dat daar je burenlijst een beetje te klein voor is.
    daardoor voegt het heel erg weinig toe

5. theav71

theav71 Levende forumlegende

Geen goed idee, je zorgt er op deze manier voor dat de handel op de markt weg valt en je daar dus lage prijzen krijgt. Handelen op de markt is juist iets wat het spel leuk maakt. Bovendien bevorder je dus het pushen, spelers kunnen dan extra boerderijen openen en daar de boel op verbouwen en het allemaal doorsluizen naar andere accounts. Hoe graag ik soms weleens iemand wil helpen die iets mist, kies ik er toch voor om dan maar een ambachtsproduct te sturen zodat deze wat bd heeft om het zelf te kopen.

moontje68 en farro vinden dit leuk.
  6. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ben het met Thea eens. Iedereen moet hard werken om de questen af te krijgen.

Sintra98 vindt dit leuk.
  7. pino460

pino460 Forum-hertog

Ben het ook eens met Thea en Annigjen het moet een uitdaging blijven .Ik heb ook niet alle questen af maar dat komt nog wel een keer alles heeft zijn tijd nodig

Sintra98 en 123Pien vinden dit leuk.
  8. |-|ans

|-|ans Forummeester

o_Ok ik denk dat juist één van de charmes van het spel is dat je niet alles rap voor elkaar krijgt maar (soms héél veel) geduld moet hebben voor je iets hebt bereikt. Buren kun je inderdaad (zoals theav71 al aangaf) prima helpen met een kostbaar ambachtsproduct maar verder vind ik de vrije markt toch wel zo leuk...

farro vindt dit leuk.
  9. shadow20102010

shadow20102010 Forumbeginner

• dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    ik heb het inderdaad over gewassen

Daar heb je ook een punt. Bedankt voor je mening!

Laatst bewerkt door moderator: 17 Augustus 2015
  10. haughty9846

haughty9846 Forummeester

is al meerdere malen voorgesteld ik zie hier geen heil in heb 2 accounts maar hou ze strikt gescheiden ben zelfs geen vrienden de charme van het spel voor mij is juist om het allemaal zelf te doen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.