halloween sprookjesevent -technische vragen

Discussie in 'Help archief' gestart door tina9091, 25 Oktober 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Waren dat toevallig de bomen van het vorige event? Die zijn vanmiddag omgewisseld omdat die geen vruchten meer geven, ze waren alleen voor het event.

-doppie- vindt dit leuk.
  2. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

Waren dat toevallig de eventbomen.
    Die zouden vandaag verdwijnen.

3. schorpioen55

schorpioen55 Regelmatige auteur

oke bedankt voor het antwoord

4. jokje

jokje Gelegenheidsauteur

Help me a.u.b. want dit gaat teveel geld kosten. Ik heb al 2x een xl pakket gekocht en zit nog steeds in het 1e huis. Dat schiet niet op want ik kan geen supermest geven. Die optie werkt helaas niet. Ik heb nog nooit zo'n naargeestig event meegemaakt en ben heel erg teleurgesteld

5. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Je hoeft helemaal geen geld uit te geven. Ik heb niks gekocht, heb 2 huisjes en 4 velden open.

Lever eerst bij de quest Mystieke sprookjesboom alleen level 1 t/m 3 in.
    Dan kan je het 2e veld al openen. Gewoon zo groot mogelijke akkers neerleggen.

ook kan je dan 3 grimoires maken in die ketel. Die geef je alle 3 aan het eerste huisje.
    Dat huisje oogst je iedere 4 uur.

Op de akkers vermeerder je het gifklier gewas. Geef het water en mest, en dan kan je al heel snel het 3e veld openen. Dan krijg je ook meteen het 2e huisje.
    Zet in de nacht ook wat grote akkers maanlicht, zodat je daar weer wat voorraad van hebt.

Ik zou ook eens bij de Speldiscussies kijken over dit event.

Borkie, hendrika73 en -doppie- vinden dit leuk.
  6. jokje

jokje Gelegenheidsauteur

Bedankt voor je antwoord Farmermikkie. Helaas.... ik heb er niets aan. Ik verbaas mij erover met welk gemak jij naar mij schrijft dat je zonder iets te kopen al 2 huisjes en 4 velden open hebt.
    Ik zal wel iets verkeerd doen, maar weet niet wat. Nu maar eens opzoeken waar ik de Speldiscussies kan vinden.

7. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Het is jammer dat je ook niets hebt aan wat eronder geschreven is. Dat is in het kort het hele event.
    Heb je de praatgroep al gevonden?
    Er staat een link in de OA van dit event.

farmermikkie en -doppie- vinden dit leuk.
  8. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik heb geprobeerd in een notedop uit te leggen hoe je het event kunt spelen.
    Ik wil best verder met je kijken wat er mis gaat, maar dat kunnen we dan beter bij de praatgroep in speldiscussies doen.
    https://board-nl.farmerama.com/inde...-halloween-sprookje.27535/page-21#post-499352

janniekwak en -doppie- vinden dit leuk.
  9. Jasper#

Jasper# Doorzetter

Kan support hier eens naar kijken? In de NL FAQ staat dat het Halloween Event 2017 stopt op 31-10 om 14:00. Als ik naar het eventklokje kijk klopt dit niet. Tevens geven bv. de Duitse Farmerama ook aan dat het om 22:00 u stopt. Dit is m.i. essentiële informatie voor alle NL spelers.

-Coco1968- vindt dit leuk.
  10. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Het Event lijkt inderdaad verlengd te zijn, er is nog geen officiële aankondiging over, maar we vragen het na :)

11. -Coco1968-

Het eventklokje is niet veranderd en de FAQ in Duitsland ook niet. Dit is dus veranderd tussen het moment dat jullie de gegevens binnen kregen en het event live ging.

12. Jasper#

Jasper# Doorzetter

Of gewoon een foutje gemaakt. Tijdsdruk/ haast....14:00u is meestal het tijdstip dat een event eindigt.

13. Jasper#

Jasper# Doorzetter

FAQ is gecorrigeerd :). Paar uur extra!!

-Coco1968-, hendrika73 en farmermikkie vinden dit leuk.
  14. -Coco1968-

En nu heb jij een dubbelpost omdat het wel is aangepast maar je geen antwoord hebt gehad.
    Bedankt voor het posten, als je je post had aangepast had ik geen melding van een nieuw bericht gehad.

15. groepjes

groepjes Forumleerling

sprookjesboom verdiend en niet gekregen bij tweede veld open gemaakt gr groepjes

16. -Coco1968-

Het eerste stukje wat je hebt opengemaakt, dus het 2e stukje op het veld, of het 2e stukje wat je hebt opengemaakt, het 3e stukje op het veld?

17. groepjes

groepjes Forumleerling

tweede stukje van het veld die van 190 stekken gifklier ben ik mee bezig

18. -Coco1968-

Dan moet je eerst die 190 inleveren voor het volgende huisje. Je krijgt de huisjes bij de 2e en 4e uitbreiding, bij het 3e en 5e stukje op de kaart.

19. baswijdenes

baswijdenes Forumbeginner

klopt het dat je geen extra gewassen krijgt bij het gebruik van W.A.C?
    en dan bedoel ik bij de Halloween event gewassen.....

20. -Coco1968-

Dat klopt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.