Hallo Wenen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Het Orakel, 1 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Nee, die moet je apart doen, en dat kun je dus beter net voor het oogsten doen. Vanmiddag net voor aanvang van het event bijvoorbeeld.

popje4, BoerAnnelies en -kwiebus- vinden dit leuk.
  2. -kwiebus-

-kwiebus- Actieve auteur

ok...dankjewel!!

3. liaab

liaab Regelmatige auteur

Maar moet dit extra kadootje wel vandaag geopend worden. Of mag dat ook b.v. morgen ?

4. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Weet jij wat het cadeau is dan dat je deze tip geeft?

Was al van plan om te wachten tot net voor 14.00uur. Je weet nooit wat je kunt krijgen en het is jammer als je bv knechten krijgt of een bonus en deze dan niet optimaal kunt gebruiken. Maar na deze tip ga ik het zeker iets voor 2uur doen :D

5. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Als je alles door gaat lezen op het forum, weet ik zeker dat je voor 2 uur weet wat de bonus is. Helaas heb ik dus vanmorgen eerst geoogst en toen aan de pompoenen gedacht.

6. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Heb het in het andere draadje al gelezen. Daar had ik al een beetje op gehoopt en na jou tip helemaal, maar nu weet ik het zeker :)

Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.