Hallo lieve medeboertjes

Discussie in 'Van users voor users' gestart door kakelot69, 16 Juli 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Het is nog nooit zo druk geweest in mijn postkantoor, met al die belangstellenden voor 'mijn' (maar eigenlijk ons) vervangende forumpje xD Ik heb alle reacties gezien en gelezen, en ik ben er heel blij mee. Dank jullie wel allemaal! Helaas ontbreekt het me aan de tijd om nu al op iedereen persoonlijk te reageren, maar weet dat ik jullie allemaal een linkje stuur zodra ik iets online heb wat lijkt op een forum :p

    En mocht je nog vragen hebben over mijn plannetje stel ze hier gerust. Suggesties zijn ook altijd welkom. Het enige wat ik niet mag is het plaatsen van een linkje ;)
     
    jolanda13 en snietje1 vinden dit leuk.
  2. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik weet natuurlijk niet wat de naam wordt en of het iets met farmerama weetjes wordt maar je zou altijd iets van een cryptische naam hier kunnen neerzetten dat we zelf kunnen googlen :p
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Denk dat het ook belangrijk is dat er een stukje komt om buren te zoeken. Denk dat de meeste toch graag liever Nederlands sprekende buren zal willen hebben, dat is makkelijker met elkaar helpen.

    Geen idee hoe Kakelot haar forum gaat noemen, ben ook benieuwd.

    Zorg je wel dat het forum te lezen is voor iedereen? Er zijn genoeg spelers die moeite hebben met zich registreren op een forum. Of ze willen alleen mee lezen. En zou ook duidelijk vermelden dat ze een ander wachtwoord moeten gebruiken dan dat ze in het spel doen.
     
    Laatste bewerkt: 16 Juli 2024
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Lezen kan altijd, om te schrijven en topics te openen zul je toch echt een account aan moeten maken. Maar weet je wat ik doe: als ik zo ver ben dat ik iedereen de link door kan sturen doe ik er gratis een handleiding 'account aanmaken' bij :p Op zich is het trouwens natuurlijk niet zo spannend, om überhaupt te kunnen spelen heeft iedereen hier ook een account weten te maken bij BP.

    Heel erg bedankt voor je suggestie over het zoeken van buren, daar had ik zelf nog niet aan gedacht haha.
     
    popje4, margo-64, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Update: het forum werkt! Het ziet er alleen nog niet uit, dus van het weekend ga ik aan de slag om de boel een beetje op te leuken.
     
    Boeretrien1, -imagine-1, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Toppie Kakelot wacht met spanning op je linkje xD.
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  7. boerwimmels

    boerwimmels Forum prof

    Wil je mij ook een duifje sturen?
     
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Doe mij dan even een duifje want als ik ook nog moeten gaan zitten onthouden wie me vanuit hier een verzoek heeft gestuurd loopt mijn hoofd spaak xD

    Iedereen die mij een duifje heeft gestuurd krijgt de link zodra de boel een beetje klaar is. Oh ja, en natuurlijk staat het iedereen vrij de link door te sturen naar zijn buren, graag zelfs xD
     
    -imagine-1, popje4, margo-64 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Had je ook een duifje gestuurd:D
     
  10. Yzaura

    Yzaura Forum freak

    Ik denk dat in het begin handig is om een vertaaltopic te maken. Hoe de verschillende dingen in de Nederlandse Farmerama heten in het Engels. Anders is het Engelse forum een beetje raadselachtig. Bijvoorbeeld hoe de verschillende velden heten in het Engels. Anders weet je niet op welke velden een eventgewas gezaaid zal moeten worden. Ik zie ook met spanning het linkje tegemoet. Dankjewel voor al het werk dat je hier in steekt Kakelot!
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  11. wieny59

    wieny59 Forumleerling

    Jammer dat het allemaal in het engels moet. Spreek en lees geen engels . Misschien maar stoppen met het spel.
     
  12. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Miekje heeft op haar site al een pdf staan met vertalingen. https://farmerama-fan-speciaal.nl/
     
    Borkie vindt dit leuk.
  13. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik heb nog wel wat tips

    - probeer het niet allemaal alleen te doen, er komt bij een forum meer bij kijken dan je denkt

    - mocht je bij aankondigingen en etc. afbeeldingen van BP willen gebruiken, moet je onderaan je website een tekst plaatsen in de trend van ''alle afbeeldingen en grafieken zijn eigendom van BP'' hier een voorbeeldje https://www.farmeramafans.de/spiele-hilfe/das-forum.html

    - Als je aankondigingen van BP doet is het ook nodig dat je onderaan zet: Bron: BP (met eventueel een linkje naar de offciele aankondiging op het engelse of duitse forum)

    Ik weet het is allemaal een beetje offcieel en saai is maar het is wel nodig anders kan het zijn dat je de juridische afdeling van BP op je ''dak'' krijgt :wuerg:xD
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  14. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Geweldig Kakelot dat je dit allemaal voor ons wil doen....hoop dat het in Belgie ook werkt.......
     
  15. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Er zijn opties hoor.
    Nog los van het vele werk wat sommige mede boertjes nu doen om de vernietiging van Nederlandse forum en kapot maken van gezelligheid vanuit uit BP te omzeilen.( eigen fansite en fora weer online en nieuw leven in FB groep)
    Verder zit er een vertaal functie ingebouwd in je webbrowser, niet perfect maar daarmee kun je ook engels en duits omzetten naar het nederlands.

    Ik spreek wel goed engels en duits, maar baal ook als een stekker. Het is veel irritanter spelen als je halverwege de voertaal ineens veranderd. Engelse uitleg online en dan NL in het spel is gewoon ruk. Maar dat boeit BP geen zier.
     
    annigjen vindt dit leuk.
  16. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    goedenavond, weet iemand hier toevallig iets meer over het forum van Kakelot? Is dit al live?
     
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Op dit moment heb ik nog niets vernomen en gehoord.

    Ik denk dat ze nog druk is met nieuwe forum.