Haaien

Discussie in 'Help archief' gestart door Eric1965, 12 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eric1965

Eric1965 Gelegenheidsauteur

Ik ben al mijn haaien kwijt op de markt
    116 haaien,76 hondshaai,4 stierhaai,7kathaai,10tijgerhaai,8hamerhaai.Ik kan met de haai gewoon fokken en in de apentempel zijn ze allang vrijgespeeld.Ik mis alleen de haai op de markt Zijn er meer mensen die hier last van hebben

Borkie vindt dit leuk.
  2. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Even snel gekeken... was nog niet op de nieuwe markt geweest. Ziet er anders uit, dus moest ff zoeken. Maar de haaien zijn bij mij ook weggezwommen. Ik zou het melden in het juiste draadje over Unity ;)

Edit: zie net dat je moet kiezen tussen de farm en Bahamarama... dat icoontje met de strohut... dan zie je de Baha dieren:oops: en dus ook de haaien:music:

3. LadyMyst

LadyMyst Junior expert

Als je al je dieren, fokdieren, gewassen, ed wil zien, dan moet je ervoor zorgen dat de achtergronden van zowel de boerderij-knop als de baha-knop groen zijn. Als je enkel je boerderij inventaris wil zien, dan moet de baha-knop gewoon bruin zijn en vice versa natuurlijk.

4. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Het selecteren van zaken op de markt in Unity werkt inderdaad net even anders, let op dat je Bahamarama aanklikt en dan fokdieren, dan moet je ze kunnen zien

5. Eric1965

Eric1965 Gelegenheidsauteur

Bedankt voor de reacties,ga het meteen proberen

Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.