haaien

Discussie in 'Help archief' gestart door lucy6666, 24 Januari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucy6666

    lucy6666 Gevorderde

    waarom zijn mijn haaienhokken geblokkeerd kan ze niet plaatsen op de baha

    waarom niet ?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Je zal in de tempel de haaien moeten vrijspelen voor gouden bananen en dan kan je de haaien weer plaatsen en je kan dan ook haaienstallen kopen via het rode mandje.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. lucy6666

    lucy6666 Gevorderde

    dat klopt maar ze waren eerder nooit geblokkeerd en nu wel heb ze nu vrijgespeeld en heb alles terug en kan plaatsen maar toch raar bedankt
     
    Butsmuts en jolanda13 vinden dit leuk.
  4. fairie

    fairie Commandant van het forum

    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. Aartmans

    Aartmans Gelegenheidsauteur

    Hier het zelfde verhaal. Ik "had" 2 verblijven en nu kan ik er niets mee, alleen als ik 30 bananen inlever >:(
    Ik vind het niet erg dat ze te koop zijn, maar dat ik ze nu in eens niet meer kan gebruiken vind ik niet kunnen :mad::mad:
     
    Butsmuts, maad en jolanda13 vinden dit leuk.
  6. livinus13

    livinus13 Forumbeginner

    helemaal mee eens, mij is hetzelfde overkomen
     
    maad en jolanda13 vinden dit leuk.
  7. Aartmans

    Aartmans Gelegenheidsauteur

    Het is niet dat ik de GB niet had, en heb het nu wel vrij gemaakt maar het geeft toch een naar onderbuik gevoel. Want ook het eten maken in de molen ging niet meer, net als het kopen op de markt. Maar nogmaals, ik vind het niet helemaal kloppen. En ik hoop nog dat ik die GB terug krijg of zo.
     
    Butsmuts, maad en jolanda13 vinden dit leuk.
  8. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    ik wilde het net vragen over de haai,
    maar is al opgelost.
     
  9. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Voor de laatste keer:
    Dit is een normale gang van zaken binnen het spel. Als een item van categorie verandert dan worden alle bijbehorende assets aangepast voor de categorie.
    Dat kan zijn hoeveelheid mest. Dat kan zijn de ingrediënten van het voer.

    Bij mysterieuze stallen op het vaste land is elke keer het level waarop het dier verkrijgbaar is aangepast van 1 naar iets veel hogers waardoor een groep spelers hun stallen een poos niet konden gebruiken.
    En op Bahamarama móet een normaal dier vrijgespeeld worden middels een standbeeld. Móet want anders wordt de basis van het spel aangetast.

    Of je het nu leuk vindt of niet, dit is een tien jaar oude gang van zaken en is zo ook geregeld in de voorwaarden/regels van het spel.

    En hierbij sluit ik de discussie.
     
    Sintra98, Borkie, hendrika73 en 6 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.