Gumbo limbo vrucht

Discussie in 'Help archief' gestart door Sintra98, 28 Juli 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Goedemorgen , Al mijn reguliere Flamboyant zijn uit mijn inventaris verdwenen bij het invoeren van van de Gumbo Limbo vrucht. Hebben meer spelers hier last van?
    o_Ok is er nog steeds geen aanpassing van de Flamboyant is nog niet omgezet. hierdoor kan deze quest dus niet te starten.
    Deze problemen had ik al voorzien dat die er aan zaten te komen het zal mij benieuwen wat er aan gedaan gaat worden. Als je ook alle Flamboyant laat het dan weten

.Fisherman. vindt dit leuk.
  2. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

o_Ok hier al mijn reguliere Flamboyant , kwijt , weg , of hoe dan ook

3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Hier staan de 'oude' flamboyant bomen nog netjes in Hofjes inventaris ... Als jullie de vruchten bedoelen die heten Vlambloesem...
    Van de oude - eerdere Flamboyantbomen dan he :music:...
    Ken de nieuwe quest ook gewoon spelen..Al snap ik dan weer niet waarom je die niet zou kunnen spelen ? Daar heb je de nieuwe bomen voor nodig o_O

LucieSchreurs, .Fisherman. en leerub vinden dit leuk.
  4. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Ik heb de oude Flamboyantbomen gewoon in mijn inventaris staan, weet je zeker dat je ze niet ergens op 1 van de velden hebt geplaatst? De nieuwe moet je vrijspelen in de apentempel en daarna kopen in de winkel.

Sintra98 vindt dit leuk.
  5. .Fisherman.

Net even gekeken , maar kan ze echt niet meer vinden in men voorraad Hofje

HofvanDromen vindt dit leuk.
  6. HofvanDromen

Nah :eek::eek:... Der zijn een stelletje Flamboyante Jatters dan op jouw bamaatje geweest :wuerg:... -.-
    Heb je ze ook niet op de velden staan ? Stomme vraag , ik weet het :oops:

.Fisherman. vindt dit leuk.
  7. .Fisherman.

Denk dat ik er uit ben Hofje , nog maar eens een keer alles na gekeken en wat denk je , daar zijn de Flambojantjes hahahah

Dank voor het meedenken

vinc05 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

Ah Mooi, Het waren dus Flamboyante Weglopertjes xDxD

vinc05 en .Fisherman. vinden dit leuk.
  9. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Vraag is inmiddels beantwoord via support dus hier een slotje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.