groter speelveld Bahamarama

Discussie in 'Overig archief' gestart door boerjan51, 16 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boerjan51

boerjan51 Forumleerling

Kan het speelveld van Bahamarama niet groter?
    Er staan heel veel nutteloze items aan de bovenkant en de zijkanten.

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Heb je het speelveld net zo groot als in het bos? Want dan kun je namelijk van ieder speelveld zeggen dat er nutteloze items aan de bovenkant staan. Als je veld kleiner is, dan kun je in tempelgedeelte 6 of 7 het veld nog een keer groter maken.

3. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Wanneer je het hele speelveld vrij hebt beschik je over 188 kwartakkertjes 4 meer dan op de open plek. Is dat bij jou nog niet zo dan moet je hard aan de slag om banaantjes te sparen ;)

123Pien vindt dit leuk.
  4. -bayani-

-bayani- Gelegenheidsauteur

voor want dit is te klein

5. fairie

fairie Commandant van het forum

Bayani ik weet niet of je alles al vrij hebt gespeeld maar als je de link aanklikt die ik hier neerzet kan je als je iets naar beneden scrolt zien hoeveel ruimte je totaal kan vrijspelen op Bahamarama. Mocht je wel alles al open hebben dan zal je denk ik net als de rest geduld moeten hebben tot de uitbreiding die er aan zit te komen er is.

https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-bahamarama-2-0.4770/

6. LandOfFladdertjes

LandOfFladdertjes Forumleerling

HEEL GRAAG groter... ik ben voor... of misschien een extra veld net zoals je bij het gewone veld de open plek hebt.
    Dan krijgen we bij Bahamarama, gewoon een mooi tropisch paradijs aan het water erbij met oneindig veel water.

7. sopor1

sopor1 Junior expert

ik ben tegen
    want dan worden de questen ook groter
    want 3 of 4 jaar geleden had je maar 100 of 200 ananassen nodig in een quest
    maar nu heb je geloof ik 26500 citroengras nodig

8. -Coco1968-

Van mij hoeft het ook niet groter, maar de motivatie klopt niet echt. 4 jaar geleden was er nog geen Bahamarama, 3 jaar geleden hadden we volgens mij alleen nog de questen waar je later alleen zilveren levels van had, voor Bahamarama de tijdsquest. En daarna hebben we de nieuwe series gekregen met kinderdagverblijf en themafeest waar toch ook per fase met 1000 tegelijk wordt gewerkt.
    In de nieuwste questen staat inderdaad 1 gewas centraal waar je even zoet mee bent, de andere gewassen gaan per opdracht nog steeds met een paar honderd tegelijk.

9. miepco

miepco Regelmatige auteur

Bahamarama is in 2013 een volledig speelveld geworden. We gaan hier het koraalrif bijkrijgen. Ik denk dat wij eerst voorlopig nog wel genoeg te doen hebben alvorens het uit te breiden. De nieuwe gewassen hebben inmiddels ook al een langere oogsttijd. Bahamarama wordt veel meer in de events meegenomen. Laten we Farmerama en Bahamarama maar als 1 geheel zien en met beiden aan de slag gaan.

10. moontje68

moontje68 Regelmatige auteur

dat klopt miepco dat heb je goed gezegd. het koraalrif komt er nog bij en met het bos en bahamarama heb je genoeg ruimte
    en de bonestaak en siertuin voor de sieritems
    en je kunt ook nog het schateiland vrijspelen met een quest bij bahamarama daar kun je ook veel sieritems kwijt

11. -Coco1968-

Vanwege die uitbreiding heb ik topicstarter ook gevraagd of deze wel het hele speelveld vrij had.
    Het koraalrif wordt net als Bahamarama, de siertuin, de wolkenrijen weer een veld met eigen mogelijkheden.
    Ik kijk er wel naar uit, terwijl ik tegelijkertijd niet echt zit te wachten op nog meer oogsttijd.
    Al heb ik wel een beetje de indruk dat het koraalrif net als de ambachtsbuurt en de veredeling niet zo zeer om het oogsten gaat en op een verloren moment kan.

12. miepco

Dus Moontje jij denkt dat het koraalrif niet een nieuw werkveld wordt want dat zou natuurlijk heel mooi zijn iets met meer waterplanten of zo. Ik heb juist gezien de informatie bij de duitse fluisteraar een idee dat je daarop ook plantjes of zoiets zal moeten kweken. Uiteraard naar het idee van een zoutwatergebied.

13. -Coco1968-

Wat ik van het Engelse forum heb begrepen is dat je op expeditie gaat met een boot, met een willekeurige plant terugkomt, die je in een soort lab weer gezond moet maken.

14. miepco

Dat wordt eigenlijk nog leuker Coco gewoon een soort eigen stijl. Hou ik wel van maar als ze naderhand dan al deze zaken weer bijeen gaan brengen en niet alles afzonderlijk laten werken. Ieder zijn terrein, ineen laten lopen met een grote wereldmarkt of zoiets. Ik zeg ook maar wat!!

15. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Voor speculeren hebben we een eigen afdeling op het forum.
    De wens voor een groter speelveld op Bahamarama voor de huidige opdrachten in het spel begrijp ik, maar het spel is natuurlijk juist om binnen de mogelijkheden die er zijn verder te komen.
    Het spel aanpassen zodat je minder werk hebt om bij je doelen te komen is niet aan de orde.

Daarom

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.