Groot gecombineerd event rondom dieren en fokken...

Discussie in 'Help archief' gestart door Borkie, 6 Augustus 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Een poosje geleden heb ik gevraagd of het inzetten van luxe parfum ook werkt, als je de fokstal later pas leegmaakt... daarop kreeg ik onderstaand antwoord van Ron.:)

en nu tadaa:p krijgen we een gecombineerd event rondom dieren en fokken. Ik neem aan, omdat er per event niet staat wanneer die begint en eindigt, dat de genoemde tijd in de aankondiging geldt voor al die events? Dus het verdienen van farmmunten tijdens het fokken en de BBD lopen ditmaal een keer tegelijk?xD

Ben benieuwd hoeveel overslag me het inzetten van de luxe parfum gaat opleveren... heb destijds de hele fokstal volgegooid met die parfum:wuerg: dus nu oogsten tijdens dit event moet me dat ook nog eens extra farmmunten en extra fokdieren opleveren...:music:

Ik wil wel graag zeker weten dat deze events ook inderdaad tegelijk lopen, dus zal het klokje goed in de gaten houden:oops: maar ben ondertussen dat fopspeentje inderdaad wel een beetje zat, Ron;)

vinc051, -matthias1952- en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Borkie vindt dit leuk.
  3. thea1963

thea1963 Forum freak

Ik ben benieuwd of dat er een grote overslag tussen zit, je zou bijna denken dat we bij het kruidenmysterie event fokdieren nodig gaan hebben :wuerg: (misschien wel voor upgrade gordijntjes -.- xD )

Edit: 7-8-2018

Hier even getest, 4 normale kippen gefokt met 4 parfum + 4 luxe parfum uitkomst 2 bruine kippen, 4 kippen en een farmmuntje

Oh wat werkt die luxe parfum toch goed, geen overslag :wuerg:xD

Laatste bewerkt: 7 Augustus 2018
    -butterfly-, -matthias1952- en Borkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.