Groene plek

Discussie in 'Help archief' gestart door Ver-Nick1991, 13 Februari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ver-Nick1991

Ver-Nick1991 Forumleerling

Hallo , klaarjuh een ander vraagje . Ik heb een tijd geleden een groene plek vrij gekocht , maar het groen is weg , ik kan er nog steeds geen ding opzetten . Hoe komt dat ? Grten VER_NICK1991

2. carinakiki

carinakiki Forum-commissaris

Hallo , Ver-nick1991 op welk veld bedoel je ? Ik ben gewoon benieuwd . Want ik heb hier op dit draadtje niks te zeggen .

3. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Hallo Ver-Nick1991,
    Ik denk dat je vraag niets te maken heeft met fokken en dus heb ik je vraag uit dat draadje gehaald.
    Het is niet de bedoeling om een willekeurige vraag te stellen in een vraagdraadje dat door iemand is gestart. Vervolgvragen over hetzelfde onderwerp kan nog wel, maar een ander onderwerp is geen goed idee.

Het is onbeleefd naar degene die het draadje heeft gestart, want voor je het door hebt gaan spelers antwoord geven op jouw vraag en vergeten waar het topic over ging.
    En het is onhandig, want jouw vraag kan ook over het hoofd worden gezien of genegeerd omdat die onder een andere titel staat.

Als je een eigen vraag hebt, dan ook graag een nieuw topic beginnen. Als je vraag past bij een bestaand topic, dan kun je die wel in dat draadje zetten.

Nu over je vraag. Het is een beetje raden wat je hebt vrijgekocht en hoe.
    Woelige Weide? Siertuin? Open plek in het bos?
    Of een stukje van Schateiland of van de Kristalwatervallen?

Ergens denk ik dat je bij de permanente Eventshop een stukje van het huisdierenveld hebt vrijgespeeld.
    Op dat veld kunnen alleen huisdier(eier)en en sieritems met een EP/TEP of oogstbonus.

Misschien helpt het je om de faq Boer'n Feit'n door te lezen, daar staat veel informatie voor beginnende boeren in. (Klik op de groene woorden in de laatste zin, dat is een link naar die faq.

4. Ver-Nick1991

Ik vindt de uitleg van iedereen heel top pie topie , maar waar mag ik dan wel met mijn vraag naar toe ? Het was dat speelveld op de woelige weiden van 8000spelers geld . Het geld is er af en het groen is weg , maar ik kan er niks opzetten !!! Jammer he . Alvast aan iederen bedankt , krijg ik nog wel een antwoord van support , want daar heb ik dat ook naar toe gestuurd ? F5 en aan en afzetten van de PC helpt niet .

5. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

6. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

De woelige weide speel je niet open met spelersgeld (BD), maar door buren te verwerven. Dus die zal het wel niet geweest zijn. Huisdierenveld kan ik me ook slecht voorstellen want dat kost bergen farmmuntjes en je begint net dus ik denk niet dat je al zoveel muntjes hebt.

Ik gok erop dat je een stukje van de siertuin hebt geopend, dat gaat inderdaad met BD. En op de siertuin kun je geen gewassen planten, daar kun je alleen sieritems neerzetten. Daar stond ik ook heel raar van te kijken hoor, toen ik net begon ;)

Als je naar het bewuste veld gaat kun je op het blauwe vaasje klikken, dan kun je zien of al sieritems hebt om erop te zetten. Anders wil ik je wel een heet levenselixer sturen.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  7. Ver-Nick1991

O dank je wel , maar ik klik op dat blauwe vaasje en daar staan dingen . Op dat veld dat ik heb vrij gespeelt zijn het gras en de rotsen weg . Maar ik kan er niks opzetten . Grtjes nick en bedankt voor de uitleg .

8. thea1963

thea1963 Forum freak

je hebt een stukje siertuin vrijgespeeld, dat is alleen het stukje linksboven waar het bordje landkaart staat, ik heb het stukje faq even hieronder neergezet voor je

4. De siertuin(level 25)
    Bij een event krijg je vaak sieritems die je natuurlijk een mooi plaatsje wil geven.
    Meestal geven sieritems ook nog EP of BD na een bepaalde tijd (moet je ze wel oogsten natuurlijk).
    Deze kun je plaatsen op een van je velden, maar vanaf level 25 ook in de siertuin.
    Het eerste deel van de siertuin krijg je dan gratis en voor niks.

De andere delen moet je wel vrijkopen, de prijzen zijn als volgt:

Deel 1 – Gratis
    Deel 2 – 8.000 BD
    Deel 3 – 20.000 BD
    Deel 4 – 35.000 BD
    Deel 5 – 65.000 BD

farmermikkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.