Groene mateato recept

Discussie in 'Help archief' gestart door BoerAnnelies, 3 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Hallo,

Ik heb een vraagje. De laatste tijd ben ik hard aan het werk geweest op baha om het recept van de groene mateato vrij te spelen. Met wat BD is mij dit vandaag gelukt. Ik dacht.. MOOI en nu thee maken en centjes verdienen, maar via de zoekfuctie van het forum kom ik er achter dat deze pas gemaakt kan worden bij fase 5 van de spa.
    Momenteel ben ik halve wege bij fase 3. Hoe kan ik het snelst levelen naar fase 5???

Gr BoerAnnelies

dutchboy vindt dit leuk.
  2. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Ik maak en eet na een tip van mede farmers rode bowl en mango sinaasappelsmoothie. En ik heb in de boom sterren ingeleverd voor meer ambachtspunten. Ik probeer ook naar fase 5 te komen.

-ymked55- en dutchboy vinden dit leuk.
  3. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Dank je daar kan ik in ieder geval wat mee. Heb net maar even 60 sterren ingeleverd zodat ik nu 5% extra krijg bij de spa. Was vooral met de bloemen en jam bezig om die omhoog te krijgen haha, maar dit is ook erg belangrijk.
    Ga veel bowl maken, want die smoothies gaan hier niet zo goed werken gezien ik altijd mango's te kort kom :(

-ymked55-, dutchboy en hendrika73 vinden dit leuk.
  4. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Het Aloë-Moringa-masker uit level 2 geeft 200 Spa-punten per stuk bij het opeten. Plus natuurlijk 25 Spa-punten voor het maken van de Crême en 50 voor het maken van het Masker. Dus bij zelf maken 275 Spa-punten per masker.
    Als je genoeg BD hebt kun je ze ook kopen op de markt, dan krijg je alleen de 200 punten maar hoef je geen ingrediënten te leveren.

5. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Maar dan moet je wel dit recept hebben vrijgespeeld in de coöperatie. En dat heb ik helaas nog niet dus dan maar aan de bowl en smoothie's. Op de markt is dit een duur product. Werk nu eerst de "Thee totaal" af en dan ga ik naar de volgende opdr.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.