grijs vlak op de plantage

Discussie in 'Help archief' gestart door lootsiewoosie, 2 November 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lootsiewoosie

lootsiewoosie Gelegenheidsauteur

Ik heb sinds vanmiddag een geheel grijs vlak op de plantage.
    Bij mijn eerste inlog rond 15.30 en nu net ook weer.
    F5 helpt niks en opnieuw inloggen ook niet.
    Nog meer mensen die dit probleem hebben??

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Ik kan me hier even niets bij voorstellen.
    Betekent dit dat je een deel van de plantage niet kan gebruiken?
    Of is het de ondergrond/achtergrond dus alleen het plaatje?

Een screenshot zou hier kunnen helpen om te ontdekken wat er aan de hand is.

In veel gevallen van vreemde verschijnselen helpt het om de flashcache te legen, heb je dat al geprobeerd?

3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dat heb ik dus ook regelmatig als ik de flash teveel belast. Ik speel nog een zwaar spel en als ik daarnaast ook nog een simpel spel speel op facebook, dan kan ik zo het hele veld grijs vegen. Soms zijn het blokken. Iets afsluiten en farmerama opnieuw opstarten werkt tot nu toe goed bij mij.

Sintra98 vindt dit leuk.
  4. lootsiewoosie

lootsiewoosie Gelegenheidsauteur

Ik had een volledig grijs scherm.Het enige wat ik kon zien in beeld was mijn id nummer en FARMERAMA(het houten speelscherm omhulsel zeg maar)nu heb ik net via jouw handtekening flachcache leeggegooid,deed hij nog niks en daarna de geschiedenis(google chrome) en eindelijk was alles weer in orde.

Sintra98 vindt dit leuk.
  5. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Een volledig grijs scherm binnen het spelraam duidt inderdaad op de noodzaak tot schoonmaak.

Fijn dat het is opgelost.

Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.