grijparm

Discussie in 'Help archief' gestart door popje4, 11 Augustus 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

het valt me op dat ik al geruime tijd geen grijparm meer krijg....ik had er 130 maar wou een stal maken voor een buur dus 3 ingeleverd over...127 maar dat is al een tijdje zo, ik weet ze zouden uit gereedschapskisten komen en als drop maar hier dus nu niet....een buur van me viel het zelfde op.
    ook daar al een tijdje geen grijparm.
    Vraag nu is dit een bug??

hoor t graag gr popje4

Sintra98 vindt dit leuk.
  2. Yzaura

Yzaura Forum freak

ik hebook ooit lang moeten wachten op een grijparm. Het is gewoon iets wat niet snel dropped.

3. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Weet het niet helemaal zeker maar de grijparm komen net als de houten hamers uit
    menagerieen en fabrieken als je die hebt staan en niet uit gereedschaps kisten.

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Grijparmen zijn gereedschap en droppen dus uit je oogst. Je hebt wel een grotere kans met bepaalde veredelingen

popje4 vindt dit leuk.
  5. popje4

oke dank je voor t antwoord valt nu op dat er gewoon geen grijparmen meer binnen komen mijn buur zegt al een maand geen arm gezien te hebben das toch wel een beetje lang...toch....hier nu ik er op ben gaan letten zo wie zo al 14 dagen geen armpjes....nou ja ik hou t nog eff in de gaten....;)

Sintra98 vindt dit leuk.
  6. Debborrahh

Debborrahh Forumleerling

Heel af en toe krijg ik er eens 1. Maar het is inderdaad bijzonder weinig.

popje4 vindt dit leuk.
  7. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

Ik heb er ongeveer 900 van , maar daar heb ik geloof ik een aantal jaren over gedaan 8) maar zouden die geruild kunnen worden of weggeven kunnen worden dan kreeg je er wel wat Popje , maar helaas mag en kan niet geruild of weggegeven worden

popje4 vindt dit leuk.
  8. harriejose

harriejose Forum freak

Ik krijg er via de veredeling van riet.

popje4 vindt dit leuk.
  9. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Rozen kun je ook veredelen dat ze meer kans geven op grijparmen.

popje4 en .Fisherman. vinden dit leuk.
  10. popje4

dank allemaal voor de antwoorden....buur heeft inmiddels gemeld dat hij er 1 heeft na 8 weken dus....hij moet nog even door sparen...

11. fairie

fairie Commandant van het forum

In het begin toen de werkstal van de konijnen kwam waren er bij die het snel hadden. Ik heb 8 maanden moeten wachten voor ik eindelijk een schaar kreeg om de werkstal te kunnen maken. Het is heel verschillend bij spelers en soms dus een kwestie van veel geduld. Wel fijn dat hij er inmiddels 1 heeft.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.